اجتماعی

گسترش واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است

عصر امروز چهارشنبه جلسه کارگروه روسای کمیته های تخصصی مقابله با ویروس کرونا به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش دیباروز، محمد مخبر در این نشست با اشاره به گزارش های مربوط به کاهش مراجعات و بستری شدن در بیمارستان ها به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس، از اقدامات انجام شده برای مدیریت بیماری های عروق کرونا ویروس در ششمین پیک قدردانی کرد و افزود: وضعیت موجود. و مقاومت روزافزون مردم نشان دهنده گسترش واکسیناسیون است که در ماه های اخیر به خوبی و سریع انجام شد. اما لازم است پایش بیماری و پیگیری جدی مصوبات ستاد ملی کرونا ادامه یابد.

در این دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان، آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

دکتر افزود. عین اللهی: با وجود رسیدن به ششمین پیک کرونا و محدودیت‌های اعمال‌شده، شرایط به خوبی مدیریت می‌شود که نشان از عملکرد قابل قبول دولت در گسترش واکسیناسیون دارد.

در تکمیل این جلسه گزارشی از اعمال محدودیت های شرکت Omicron با توجه به شرایط واکسیناسیون و مدیریت هوشمند بیماری های شهر سرخ ارائه شد و در خصوص تردد مسافران از مرزهای کشور در بازه زمانی آتی توضیحاتی ارائه شد. تعطیلات نوروز.

مدیرکل دفتر طب مکمل و ایرانی وزارت بهداشت نیز گزارشی از تشکیل کارگروه ویژه کووید 19 در این دفتر ارائه کرد و 72 ایده از سراسر کشور برای تبدیل آنها به پروژه تحقیقاتی دریافت کرد. شدت بیماری در روند بهبود وضعیت بیماران عملکرد بهتری داشته باشد.

برای تکمیل این جلسه پیشنهاداتی به یکصدمین جلسه ستاد ملی کرونا ارائه شد و مقرر شد این پیشنهادات برای تصمیم گیری نهایی در جلسه ستاد ملی کرونا بررسی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا