عمومی

الکاظمی هم استعفا می‌دهد؟ – دیباروز

پنج شنبه هفته گذشته به عنوان نخست وزیر جدید عراق طی مراسم رسمی در کاخ نخست وزیر در بغداد برگزار خواهد شد در وظایف و مسئولیت های دولت از پیشینیان خود فقط عبدالمهدی مفروضات و به مردم وعده داد که دولت او برای پاسخگویی به نیازهای کسانی که سعی خواهد کرد. او که در شرایطی خاص و مهم است و وقتی که رهبری نخست وزیر وجود دارد گزینه های دیگر مانند توفیق علاوی ، عدنان الزرفی و شاهزاده می تواند با مخالفت مجلس روبرو.

مطمئن مصطفی الکاظمی چالش های جدی پیش رو خواهد بود. از جمله این چالش ها می توان به اقدامات اجرایی مجلس ملی عراق بر خروج ایالات متحده از خاک عراق. این سازمان برای اولین بار انتخابات پارلمانی در موضوع روابط با ایران روابط با کشورهای عرب منطقه از جمله عربستان سعودی و بریتانیا و همچنین روابط با ایالات متحده ایتالیا.

اگر مصطفی الکاظمی در U. s است. نیروها از عراق موفق نخواهد شد و هیچ تعادل مناسب و قابل قبول در روابط تهران و بغداد ایجاد خواهد شد در آینده نزدیک از تجزیه و تحلیل عراق, پارلمان اروپا, شارژ خواهد شد. پس صبر کنید الکاظمی برای یک دوره انتقالی یک سال به عنوان نخست وزیر در قدرت فعلی و از سوی دیگر ممکن است خدا این است که او در این زمان از سال است که با موفقیت می تواند قابل قبول است. علاوه بر این نباید فراموش کنیم که آمریکایی ها به دنبال راه هایی برای انتقال نیروهای داعش از سمت شرق رودخانه سوریه به عراق است. اگر مصطفی الکاظمی پیدا کردن یک راه به دنبال خروج نیروهای آمریکایی از عراق … آمریکایی ها دوباره این گروه تروریستی در عراق سازماندهی و گسترش ناامنی, لباس چسبنده. در ضمن نیازهای مردم عراق آن هم مهم ترین مسائل اقتصادی و تامین نیازهای اساسی است. این کشور در ماه گذشته با توجه به بحران های اجتماعی و درگیری های داخلی و معضلات اقتصادی حدود 17 میلیارد دلار از درآمدهایش را که این مشکل نیز یک چالش بزرگ برای مصطفی الکاظمی آن خواهد بود. بنابراین نیاز به ایجاد یک طرح اقتصادی برای بهبود وضعیت اقتصادی این کشور بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

با بررسی این موارد می توان پیش بینی کرد که مصطفی الکاظمی یک فرصت بزرگ را به اپراتور این طرح است به احتمال زیاد به شکست در زمینه آب و سیاست و اقتصاد و امنیت و غیره. برخورد خواهد شد.

در این میان دو کشور عربستان سعودی و بریتانیا نیز حذف بلندی برای مدیریت کابینه مصطفی الکاظمی حذف. همانطور که می دانیم الکاظمی بازبینی شده است و با جریان شیعه در عراق نیز روابط خوبی دارد و … از ریاض و ابوظبی نیز سعی بر این همراه با تخریب روابط ایران و عراق الکاظمی به استعداد پان عربیسمی مردم بی گناه است.

310311

دکمه بازگشت به بالا