عمومی

انتخابات و افشاگری های شخصی و جناحی

اما با نزدیک شدن به انتخابات بعدی، زشت است که نمایندگان مجلس شعارهای خود را برای جمع آوری آرا به هر قیمتی مطرح کنند و برای مدت طولانی تری بر این کرسی های پیش پا افتاده تکیه کنند.

مدتی است که در گذشته کار اجرایی انجام داده ام و موارد زیادی را دیده ام که پاسخگویی جنبه امتیازدهی و توصیه حذف و نصب داشته است و چون معامله پشت صحنه انجام می شود همه چیز درست می شود و امضا می شود. پاسخگویی کاهش می یابد و بس… در این معاملات طرفین حضور دارند اما خداوند در میان آنها فراموش شده و منافع ملی قربانی منافع دنیوی می شود.

از نظر نفوذ شعارهای دروغین و پرونده سازی بد نیست بدانید که شرایط به جایی رسیده است که خیلی ها فکر می کنند «اگر قرار بر مستی شود…»

یعنی نمایندگان جنابعالی، رئیس جمهور فعلی و سابق، وزرای سابق و بعدی، سایر مراجع و… در اختلاس دست دارند.

اما این غیر قابل انکار است که سیستم شرکت دولتی محکوم به شکست است. بدون شک هزینه های غیر ضروری وجود دارد. همه می دانند که شرکت های بورسی ظاهراً شرکت های خصوصی هستند و در واقع وابسته به مؤسسات و بانک های دولتی هستند و توسط آن اداره می شوند.

مایه تاسف است که دولت اینقدر بدبخت است که از یک شرکت خودرو می خرد و این کار بنگاه هایی است که بیش از هزار سال با بودجه مردم هزینه کرده اند تا دست خزانه داری و پول مردم شود این خوب نیست. . اما او غمگین است.

خیلی ها راضی نیستند که سودشان به خاطر این هزینه ها و تیم های ورزشی پایین بیاید، اما چون مدیریت در دست نهادهای دولتی و نیمه دولتی است و جماعت در اختیارشان است، هر کاری دلشان می خواهد می کنند و بعد می کنند. خود صورت های مالی را تایید کنند

به این سوال توجه کنید که صورت های مالی چند شرکت و موسسه دولتی در سال های گذشته رد شده است؟

در حالی که هر گروه سر کار می آمد از گروه های قبلی سوال می کرد.

چرا سودآوری صندوق های باز انقدر نامناسب است؟

در این مورد حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد و من از آن می گذرم.

اما در مورد گزارش

اختلاس اخیر احساس می کند که اتهامات و گزارش ها صحت لازم را ندارد و کم کم جهات غلط یا غیرقابل اعتماد بودن برخی از آنها مشخص می شود، مثلاً فروش فولاد در بورس کالا رانت یا تحویل محسوب می شود. از ماشین گرفته تا ریاست جمهوری تا معاون رئیس جمهور.. اول نگاه کنیم و…..

من اطمینان می دهم که نه تکثیر این گونه شرکت ها را تکذیب می کنم و نه لزوم برخورد با اختلاس گران و مدیران متخلف را انکار می کنم و معتقدم در صورت صحت عدد ادعایی که خیلی اغراق آمیز به نظر می رسد باید از گلوی مردم خارج شود. اختلاس کنندگان

اما اگر متورم باشد، حداقل انتظار حذف و مجازات بازیگر و سایر افرادی است که جامعه را ملتهب کرده‌اند و در غیر این صورت، نهادها به وضوح به تکالیف خود عمل نمی‌کنند.

روزهای محاکمه علنی متهمان را می شمارم و در صورت تبرئه متهم محاکمه می شود.

به نظر من اتهامات نماینده درست نیست و اگر نظارت نمایندگان نادرست است باید در دادگاه رسیدگی شود.
65

دکمه بازگشت به بالا