عمومی

شش اثر افسردگی بر زندگی شخصی و کاری

افسردگی یک عامل بازدارنده برای جذب افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. در واقع افسردگی انرژی و انگیزه را از فعالیت می گیرد.

به گزارش دیباروز، مربای مربا او نوشت: «افسردگی می‌تواند نظم زندگی را مختل کند و به آن آب بدهد. افسردگی بر فردی که زندگی را فراموش می کند اثرات جبران ناپذیری دارد. اثراتی که در صورت بروز، بهتر است افراد به روان درمانگر مراجعه کنند.

افراد مبتلا به افسردگی معمولاً در طول شب نمی خوابند. به همین دلیل در طول روز احساس خواب آلودگی و خستگی می کنند. در واقع، افسردگی می تواند باعث مشکلات خواب شود. افسردگی بر عملکرد مغز تأثیر منفی می گذارد. فرد مبتلا به افسردگی عموماً تمرکز ندارد و بیشتر چیزها را فراموش می کند. افراد مبتلا به افسردگی معمولا از چیزهای خوشایند لذت نمی برند و مدام از زندگی شکایت می کنند. آنها دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را نسبت به زندگی از دست داده اند. افسردگی یک عامل بازدارنده برای جذب افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. در واقع افسردگی انرژی و انگیزه را از فعالیت می گیرد. افسردگی می تواند منجر به شکست روابط یا ناراحتی های دوستانه شود.

انزوای اجتماعی یکی از اثرات افسردگی بر زندگی است. عزت نفس پایین نیز یکی از عوارض افسردگی است. افراد مبتلا به افسردگی از موقعیت خود در جامعه ناراضی هستند و نسبت به خود احساس بدی دارند. بنابراین می بینید که برای داشتن یک زندگی سالم، افسردگی باید در سریع ترین زمان ممکن درمان شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا