علمی و پزشکی

۲ توصیه مفید برای پیشگیری از افسردگی

مطالعات نشان می دهد که دو تغییر ساده در سبک زندگی ، از جمله “صرف زمان کمتری برای کار با تلفن های هوشمند” و “افزایش زمان خواب” ، از عوامل اصلی جلوگیری از افسردگی است.

به گزارش دیباروز ، نتایج یک مطالعه بین المللی نشان داد که برخی از عوامل سبک زندگی تأثیر قابل توجهی در خلق و خوی افراد دارند ، از جمله رژیم غذایی مناسب ، ورزش و پرهیز از استعمال دخانیات.

متخصصان استرالیایی داده های 85000 نفر در انگلیس را بررسی کردند تا تأثیر سبک زندگی بر افسردگی را تعیین کنند.

آنها دریافتند که فعالیت بدنی ، رژیم غذایی سالم و خواب هفت تا نه ساعت در شب با کاهش احساس افسردگی ارتباط دارد. مدت زمانی که با تلفن های هوشمند کار می کنید و دود آن تأثیر زیادی در شدت افسردگی دارد.

محققان استرالیایی گفتند: “این مطالعه برای اولین بار است که چنین طیف گسترده ای از عوامل سبک زندگی و تأثیر آنها بر علائم افسردگی را ارزیابی می کند.” در حالی که مردم متوجه می شوند فعالیت بدنی برای بهبود خلق و خو مهم است ، اکنون داده های دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد خواب کافی و صرف زمان کمتر برای کار با تلفن هوشمند برای کاهش افسردگی ضروری است.

همچنین ، طبق این مطالعه ، الگوی غذایی فرد ممکن است تا حدی افسردگی وی را تشدید کند.

به گفته محققان ، یافته ها ممکن است سیاست بهداشت عمومی را با تأکید بر پیوند بین تشویق و حمایت از افراد برای مشارکت در فعالیت های ارتقا health سلامت ارتقا دهند. به ویژه خواب کافی و زمان کافی برای کار با تلفن هوشمند ، که اغلب در بزرگسالان جوان به وجود می آید ، همراه با فعالیت بدنی کافی و رژیم غذایی مناسب می تواند علائم افسردگی را کاهش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا