عمومی

اهمیت این روزها در شهرهای آمریکا

مردم در سراسر جهان با کشتن یک مرد سیاه پوست – حتی یک جنایتکار – زیر پای پلیس سفیدپوست و دولت آمریکا که اقتدار ، اعتبار ، اقتصاد ، امنیت و آرامش را حفظ می کند ، خود را رنجیدند. فضای تغییر شکل یافته مهم است ، مردم را تحمل کرده است.

بسیاری از آمریکایی ها می دانند که آنها باید ایمن باشند و اقتصاد خوبی داشته باشند ، اما هنوز در میدان نبرد قرار دارند زیرا کشتن یک فرد سیاه پوست برای آنها مهمتر است. شاید هیچ چیز نتواند این تراژدی را به همان اندازه که در آیه ذکر شده است توضیح دهد: “من روحم را بدون روح او می کشم و فساد روی زمین است ، اما همه مردم کشته می شوند.” کشتن یک فرد سیاه پوست به معنای از بین بردن نژاد است.

من هیچ ارتباطی با این واقعیت ندارم که بازتاب این موضوع در ایران با تفسیرهای دیگر روبرو شده است. این رفتار نوعی انتقام جویی از رفتار دولت آمریکا در زمان بحران در ایران است. اما این موضوعات بر ماهیت مبارزات مردم آمریکا و اهمیت دفاع از آزادی بشر تأثیر نمی گذارد ، زیرا بسیاری از نقاط جهان نسبت به دسترسی به آب و نان اعتراض می کنند ، که این نیز ارزشمند است. اما افرادی که در جلو ظاهر می شوند از یک مرد سیاه پوست دفاع می کنند و افراد زیادی را در سراسر جهان از این زاویه جذب می کنند ، کار بسیار خوبی را انجام می دهند.

لازم به ذکر است که این وقایع مسیر تاریخ بشر را تعیین می کند. تغییر جهت دفاع از حقوق بشر و برابری در همان جهت که پیامبر ما صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: فرمود: من به قرمز و سیاه فرستادم و آن را به سیاه و سفید فرستادم.

تفاسیر دیگر را کنار بگذارید و مردم آمریکا را برای حمایت از حقوق شخص سیاه پوست ارزیابی کنید. این اساس بشریت است. البته ، مردم آمریكا می توانند مورد انتقاد قرار گیرند كه اغلب از بشریت دفاع می كنند ، حتی اگر غیرآمریکایی باشد ، اما این اصل در دفاع از حقوق بشر مهم و مؤثر است.

* ارسال شده در کانال تلگرام نویسنده. 13 ژوئن 2016

دکمه بازگشت به بالا