عمومی

اپیدمی مثل جنگ است، تعارف بردار نیست

مطابق با پایگاه داده دیباروز ،
دکتر علی رضا زالی ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری در تهران ، در برنامه اصلی شبکه الکوبر امشب گفت: شرایط تهران دشوار ، شکننده و ناپایدار است و گفت: معمولاً همه با افزایش روبرو هستند و به نظر می رسد در شرایط جدید مردم و مسئولان با ترس های غیر ضروری روبرو می شوند.

وی گفت: “علاوه بر افزایش اندک در تعداد بیماران بستری ، شاهد علائم شایع تر این بیماری هستیم: تنگی نفس ، تب ، خستگی شدید ، ضعف ، عملکرد ضعیف حرکتی در افراد مسن ، علائم دستگاه گوارش ، اسهال با تب و تب”. اشتها ، از بین رفتن اشتها و از بین رفتن بو که در سه هفته گذشته شدیدتر شده است.

وی با اشاره به اینکه کورو ویروس بسیار خطرناک ، اسرارآمیز ، مسری ، ناشناخته و ویرانگر است ، گفت: “افرادی که اختلاف سنی بیشتری بین مددجویان بیمارستان دارند. اکثر مراجعین ما بین 50 تا 59 سال سن دارند ، در حالی که قبل از 60 سال و بیشتر است.” میانگین سنی 30 تا 39 سال ، دومین تعداد بیماران بیمارستانی است.

زالی گفت: “در بسیاری از موارد ، افرادی که علائم گمراه کننده دارند نیز از مواردی که سی تی اسکن طبیعی است رنج می برند ، اما آزمایش CR آنها مثبت است.”

وی با اشاره به افزایش تعداد افراد نیازمند بستری شدن ، گفت: برنامه هایی که در خرداد ماه تعیین شده ، بازگشایی مجدد ، عدم رعایت پروتکل ها و کاهش حساسیت می تواند عاملی برای بازگشت بیماری باشد.

زالی گفت: “دخالت و محدودیت های ما به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم آسیب نمی رساند.” سفر و کاهش حضور کارمندان.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در تهران گفت: هدف از بازگشت برخی محدودیت ها این است که به مدافعان بهداشت فرصتی برای مدرن کردن زندگی و مدیریت اوضاع داده شود و وی درباره پیشنهاد تعلیق طرح ترافیک و سایر محدودیت ها گفت:

الزلی در خصوص پیشنهاد تعلیق برخی از امتحانات گفت: “شرایط تهران برای میزبانی از میهمانان آزمون مناسب نیست و پیشنهاد ما این است که آن را به زمان دیگری موکول کنیم.”

فرمانده قرارگاه هاله در تهران همچنین میزان دسترسی ایران به اورا و امنیت جمعی را توضیح داد:

دکمه بازگشت به بالا