اکسپو: پیوند ذهن ها، خلق آینده یا گسستن پیوندها و تکرار گذشته؟

۲۲ ویژگی اختلاسگر فرهنگی - خبرآنلاین

چه نتیجه ای برای کشور داشت؟ داشتن بیش از 190 کشور، مساحت بیش از 400 هکتار و فرصت های ویژه برای کشورها مستلزم مروری بر نقاط قوت و ضعف پاویون ایران است تا در 100 روز آینده افتتاحیه کوچکی داشته باشید:
نقاط ضعف:
1/عدم نوآوری و خلاقیت در چیدمان نمادها و بنرها و نمایش دارایی های دولتی.
2/ فقدان رهنمودهای مؤثر
3/ چشم انداز اقتصادی و حس زشت تجاری بازار
4 / تعارض اجرایی در بخش‌های مختلف
5/ عدم استفاده بهینه از مساحت 2000 متر و مساحت بهینه در طبقات
6/ عدم برنامه ریزی و عدم ارائه برنامه مشخص برای مدت شش ماه حضور
7/ موضوع مشترکی در نمایشگاه وجود ندارد
8/ عدم ارائه تصویری کلی از تکنولوژی، فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی
9/ نبود برنامه های فرهنگی جذاب برای مناسبت های مختلف.
10/ بی توجهی بیش از حد به کلاسیک سلبریتی ها و نخبگان کشور
11/ طراحی داخلی نامناسب و دمای بالا
با راهروهای باریک و نمای شیشه ای مات.
12/ در جذب مخاطب از افراد متخصص استفاده نکنید
13/ درک نادرست از اهداف و رویکرد نمایشگاه جهانی
14/ بی اطلاعی مسئولان کلیدی در هماهنگی، کنترل و نظارت
15/ عدم شفافیت برنامه ها در طراحی و اجرای کسب و کار
16 / از نشان اصلی نمایشگاه چشم پوشی کنید. ایجاد آینده و پیوند ذهن ها.
17/ عدم اطلاع رسانی و عدم تعامل حرفه ای رسانه ای به مدت شش ماه با فرصت تبلیغاتی با 30 میلیون بیننده مشتاق…

نقطه قوت:
1/ مکان غرفه از نظر مکان نمایشگاه
2 / چشم انداز طراحی کلی نمایشگاه از دور
3/ نور مناسب در شب
4/ نقاط ضعف مدیران فعلی را شناسایی کنید.
5/ مشارکت و حمایت ارائه دهندگان با رعایت نکات منفی با بازدیدکنندگان …

البته فرصت مقایسه با کشورهای دیگر فرصت دیگری می طلبد…

دکمه بازگشت به بالا