اجتماعی

تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن مدارس تهران و ۴ شهرستان دیگر طی سه روز آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهدها و مهدهای کودک و غیبت مدارس تا سه روز آینده خبر داد.

به گزارش دیباروز، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران که عصر دوشنبه برگزار شد، مصوبات این جلسه تشریح شد: با توجه به گزارش های هواشناسی و شاخص آلودگی هوا، در این جلسه برای روز سه شنبه چهارشنبه تصمیماتی اتخاذ شد. و روز پنجشنبه هفته جاری اجرا خواهد شد.»

وی افزود: بر این اساس نظارت دقیق بر خودروهای بدون معاینه فنی تشدید می شود، تردد در شب برای تمامی خودروهای سنگین گازوئیلی ممنوع و همچنین کلیه فعالیت های ساختمانی که آلودگی هوا را تشدید می کند، خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات این جلسه باید نظارت برای جلوگیری از ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله ها و برگ درختان اعمال شود.

مالکی افزود: این روزها پایگاه های سیار فوریت های پزشکی در آلوده ترین و پرجمعیت ترین نقاط با هدف کاهش زمان رسیدن به پایگاه ها در حال ایجاد است. مهدکودک ها و مهدهای کودک تا سه روز آینده تعطیل است و مدارس در تمامی مقاطع در شهرهای تهران، ری، بکدشت، بیشوا و ورامین به صورت غیرحضوری فعالیت می کنند. این روزها در دانشگاه ها نیز کلاس برگزار می شود. به صورت غیابی برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار تهران ادامه داد: در سه روز آینده تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانجات و مراکز فعال در تشدید آلودگی هوا و ممنوعیت استفاده از سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع مجاور خواهیم داشت. به پایتخت. مناطق اعمال خواهد شد.

وی درباره برگزاری نمایشگاه در تهران نیز گفت: برای برگزاری نمایشگاه ها باید با شهرداری و پلیس راهور هماهنگی شود. البته نمایشگاه های سطح بالا باید به شهر آفتاب منتقل شوند و نمایشگاه های تخصصی با مخاطب کم با هماهنگی ساعات کاری خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا