اجتماعی

مدارس گناباد غیرحضوری شدند – دیباروز

دیباروز/ خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به شیوع سویه جدید بیماری عروق ویروس کرونا قلب کلیه فعالیت های آموزشی در مدارس گناباد به جز مدارس چند پایه روستایی به مدت تقریبی 10 روز برگزار می شود.

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: با توجه به شیوع سویه های جدید کرونا در کشور از جمله شهرستان جن آباد، بر اساس آخرین تصمیم ستاد کرونا در این شهرستان در روز یکشنبه 10 بهمن ماه، کلیه فعالیت های آموزشی در مدارس جناباد به جز مدارس چند کلاسه روستایی از روز سه شنبه سوم بهمن ماه بصورت مجازی بوده و تا پایان هفته آینده به مدت 10 روز غیبت خواهد داشت.

وی بیان کرد: مدارس چند کلاسه روستایی مدارسی از 1 تا 15 دانش آموز هستند و در این مدارس به دلیل کم بودن تراکم جمعیت، آموزش به صورت شخصی و البته طبق مقررات بهداشتی پیگیری می شود، اما در صورت دانش آموزی یا توسعه دانش آموزان. علائم، فعالیت این مدارس نیز غایب خواهد بود.

در یکی دو روز گذشته به طور متوسط ​​7 تا 8 دانش آموز به بیماری عروق ویروس کرونا مبتلا شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد همچنین درباره ابتلای دانش آموزان این شهرستان به کرونا گفت: در یکی دو روز گذشته به طور میانگین هفت تا هشت دانش آموز به کرونا مبتلا شدند. با توجه به روند صعودی این آمار و گسترش قابل توجه نژاد جدید، به صورت غیرحضوری تصمیم گرفته شد که فعالیت های آموزشی در مدارس شهرستان در حال حاضر غیرحضوری باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: همکاری مدارس با ستاد کرونا خوب است و بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی، مدارس شهرستان بیش از 85 درصد مشکلات بهداشتی را رصد می کنند که این یک چهره فرضی است که داشتیم. یا دو مورد در هفته گذشته

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: از زمان شروع بیماری عروق ویروس کرونا قلب و طی دو سال گذشته همکاری خانواده ها با مجموعه آموزشی شهرستان بسیار خوب بوده و امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد و در آینده ای نزدیک ادامه یابد. روزی خانواده ها شرایط آموزشی مجازی خواهند داشت که فرصتی برای دانش آموزان فراهم می کند تا در اولین فرصت ممکن به زندگی عادی برگردند تا بتوانیم فعالیت های حضوری را از سر بگیریم.

بر اساس آخرین به روز رسانی برنامه ماسک، شهرستان جناباد در حال حاضر در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جان آباد، در 24 ساعت گذشته 128 آزمایش انجام شده است که از این تعداد 84 آزمایش انجام شده است. تست افراد مثبت شد . همچنین در حال حاضر سه نفر به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا در بیمارستان علامه بهلول جان آبادی بستری هستند. از زمان شیوع این بیماری در مجموع 365 مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا