علمی و پزشکی

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

یکی از مهمترین و دشوارترین خریدهای خانم ، خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگر جزء افرادی هستید که به دلیل داشتن پوستی خوب و تازه ، از مواد آرایشی زیادی استفاده می کنید ، باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کنید. آب mislar را بخرید به عنوان یک پاک کننده می تواند برای هر نوع پوستی انتخاب خوبی باشد. علاوه بر خاصیت تمیز کردن ، Micellar Water پوست شما را سالم و تازه نگه می دارد. این محصول به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی آن ، در مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند.

آب میسلار چیست؟

در ایجاد آب میسل به دلیل وجود ذرات میسل میسل که به راحتی در آب حل می شوند ، مواد آرایشی و گرد و غبار ناشی از آلودگی هوا به راحتی از پوست صورت شما جذب و تمیز می شوند. از دیگر ویژگی های این محصول این است که پس از پاک کردن آرایش از صورت ، نیازی به شستشو نیست. به همین دلیل برای استفاده از این محصول فقط به پنبه احتیاج دارید. البته برای کسانی که پوست خشک دارند باید توجه داشت که بهتر است بعد از استفاده از آب میکلار از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. با توجه به مواد مخصوصی که Micellar Water در آن موجود است ، به چشم ها آسیب نمی رساند و شما بر روی پوست صورت خود احساس خوبی خواهید کرد. استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ مشکلی ندارد.

چرا از محلول پاکسازی صورت Micellar استفاده می کنیم؟

فاقد ترکیبات شیمیایی مضر: از آنجا که هیچ ترکیبات شیمیایی مضر وجود ندارد ، چشم شما تحریک نخواهد شد. مخلوطی از آب و گلیسیرین موجود در میسل نیز ترکیبی عالی برای پوستهای حساس است.

ترکیبات عاری از الکل: سلولهای میسلی لایه برداری نشده و حاوی الکل در ساختار آنها نیست. بنابراین باعث خشکی یا التهاب در پوست شما نمی شود.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. از آنجا که گلیسیرین در ساختار است و هیچ ماده تحریکی مانند صابون یا الکل وجود ندارد ، باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شود.

شفافیت پوست: به دلیل نفوذ در اعماق پوست و پاکسازی عمیق پوست ، در نهایت منجر به شفافیت پوست خواهد شد.

پاک کننده صورت: Micellar Waters مواد آرایشی و گرد و غبار را از پوست پاک می کند.

قابل حمل و راحت: یکی از مزایای راه حل پاک کننده صورت Micellar ، مقرون به صرفه بودن ، سهولت استفاده و سهولت استفاده آن است. میسل محصولی عالی و کاربردی خواهد بود ، به خصوص هنگام مسافرت که نمی توانید به آب جاری دسترسی پیدا کنید.

نحوه استفاده صحیح از Mislar Water

متخصصان پوست معتقدند که همه افراد باید روزی دو بار (صبح و عصر) پوست خود را تمیز کنند.

قبل از خوابیدن در شب ، باید پوست را از هرگونه مواد آرایشی یا ناخالصی ها با محلول Micellar پاک کنیم. بیشتر خانمها هنگام خواب از محصولاتی مانند سرم ، لوسیون و سایر محصولات پوستی استفاده می کنند. بنابراین فردا صبح زمان برداشتن بقیه پوست خواهد بود.

روش تمیز کردن پوست با محلول تمیز کردن صورت Micellar بسیار مناسب و ساده است. بعد از ریختن محلول کافی روی بالش یا پنبه ، پوست صورت و گردن خود را به آرامی با آن ماساژ دهید.

اگر برای تمیز کردن آرایش خود به یک راه حل قوی تر نیاز دارید ، می توانید ابتدا صورت خود را با یک محلول قوی تر تمیز کرده و سپس از Micellar برای از بین بردن سایر ذرات باقی مانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، برای نگه داشتن پوست سالم ، این مقاله را از دست ندهید

خرید Micellar Water یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر خانم بدون توجه به سن باید انجام دهد. یکی از مواردی که برای از بین بردن Micellar Water نیاز دارید ، خط چشم است. چه زمانی خرید خط چشم شما باید از سلامت پوست خود مراقبت کرده و توصیه ها را دنبال کنید. در اینجا نکاتی قبل از خرید این محصول آورده شده است:

  • اگر به خرید خط چشم رنگی یا مشکی علاقه دارید ، حتما هنگام خرید به رنگ پوست و چشم خود توجه کنید.
  • اگر چشم های گسترده ای دارید بهتر است از خط چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید استفاده از خط چشم در قسمت بالا و پایین پلک انتخاب خوبی است. اگر چشمان شما از یکدیگر دور است ، بهتر است هنگام کشیدن خط چشم را در گوشه چشم خود نگه دارید.
  • شما باید هنگام خرید خط چشم به مواردی مانند مقاومت در برابر آب ، ضخامت نوک چشم و دوام خط چشم توجه کنید. اگر به دنبال یک راه حل بلند مدت هستید ، جستجو برای WATER PROOF. این دو الکل ضد آب و رطوبت بیشتری نسبت به دو گروه دیگر دارند. بنابراین هنگام استفاده از این خط چشم ، هرگز نگران پخش خط چشم نباشید.
  • اگر عادت دارید خط چشم گسترده ای بکشید ، باید یک خط چشم ضخیم بخرید ، اما اگر خط چشم نازک بکشید ، خط چشم نازک برای شما مناسب است. طول عمر کوزل بسیار مهم است. لازم نیست خط چشم بعد از گذشت چند دقیقه از بین برود و همچنین نباید برای رفع آن سخت تلاش کرد.
  • یکی از مهمترین ویژگی های لاینر خوب این است که سریع خشک می شود. زیرا اگر زودتر خشک نشود ، ممکن است روی پلک شما پخش شود و باعث ایجاد خاک شود.
  • همچنین هنگام خرید خط چشم باید به نوع پوست ، محل اقامت و هوای موجود توجه کنید.

از کجا می توانیم بهترین مارک های آرایشی را بدست آوریم؟

فروشگاه لوازم آرایشی Miss & Master فروشگاهی است که می توانید از بهترین مارک ها محصولات مراقبت از پوست و مو ، لوازم آرایشی ، محصولات بهداشت شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را خریداری کنید. در Miss و Master با کمک متخصصان مجرب می توانید لذت واقعی خرید آنلاین را تجربه کنید.

بهترین مارک های خرید آب Micellar عبارتند از: Bioderma ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و غیره. نکته دیگری که باید بگویم این است که نباید مواد آرایشی به مدت طولانی در سلامت پوست و چشم شما نگهداری شود. به عنوان مثال ، بهتر است خط چشم را هر سه ماه تغییر دهید. با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی ، می توانید کالای جدید و مطلوب خود را خریداری کنید و همچنین می توانید خط چشم را از فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی خریداری کنید. به یاد داشته باشید ، بسیار مهم است که قبل از رفتن به رختخواب ، با آرایش Micellar یا آب پاک کننده ابرو و آرایش خود را کاملاً تمیز کنید تا پوست صورت ، طراوت و شادابی خود را از دست ندهد.

* گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا