عمومی

ایثارگران حوزه سلامت اجر و ثواب شهدا را دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب شنبه در آئین غبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سلامت و امنیت به دو عنوان دو نعمت ارزشمند یاد و اظهار کرد: شهدا برای ایجاد و حفظ امنیت جان خود را فدا کردند.

امام جمعه گناباد افزود: افرادی که فراتر از وظایف قانونی با جان و دل برای حفظ و تأمین سلامتی افراد جامعه تلاش می‌کنند مجاهدانی هستند که ثواب و اجر شهدا را دارند.

وی با تبریک هفته سلامت گفت: از همه کارکنان عرصه‌های بهداشتی و درمانی که با تلاش و ایثار خود نعمت مهم سلامتی را به جامعه هدیه می‌دهند تشکر می‌کنم.

همه افراد در تأمین سلامت جامعه مسؤول هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در این مراسم که جمعی از اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارشناسان این دانشگاه حضور داشتند از سلامت به عنوان یک حق اساسی همگانی یاد کرد و افزود: سلامتی نه تنها یکی از حقوق اولیه شهروندان و تکلیف دولت‌ها است بلکه همه افراد و سازمان‌ها هم در این زمینه دارای مسؤولیت هستند و باید به گونه‌ای رفتار کنند که موجب به خطر افتادن سلامت دیگران نشوند.

جواد صادقی‌نسب افزود: شبکه بهداشت شبکه فراگیر و با کارایی بالایی است که خدمات بهداشتی و پیشگیرانه را از دورترین مناطق تا شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا