اجتماعی

ایجاد بوستان ٣۴ هکتاری در پادگان ٠۶

رئیس شورای شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از تصویب برنامه کلی پادگان 26 در شورای عالی شهرسازی خبر داد و گفت: یک پارک 24 هکتاری در پادگان 26 ایجاد می شود.

زهرا نژاد بهرام در مصاحبه با دیباروز ، وی از تصویب کلی طرح ساماندهی مجدد پادگان 06 کشور با اجرای اصلاحات خبر داد و گفت: پادگان 06 کشور با مساحت 49.5 هکتار ، طبق تفاهم نامه اوت 1998. شهرداری تهران و ارتش جمهوری اسلامی ، 70 درصد (34 هکتار) منطقه پادگان به عنوان فضای سبز عمومی. قرار بود آزاد شود و در اختیار عموم مردم تهران قرار گیرد و به نوبه خود ، ارتش توانست 30 درصد از سهم خود مجوز دریافت کند.

وی گفت: در زمان دستیابی به توافق ، وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی سوابق فرهنگی و تاریخی کل منطقه را در تاریخ 20 اوت سال گذشته ثبت کرده است که این امر ضروری است که این طرح مورد بررسی قرار گیرد و بار کار محدود شود. وی گفت: در جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری ، آخرین وضعیت بررسی ها و اقدامات انجام شده برای از بین بردن انحراف و حمایت از میراث ارزشمند طبیعی و فرهنگی منطقه پادگان مورد بررسی قرار گرفت و طبق یک آیین نامه قبلی ، 15 هکتار از سهم ارتش بارگیری می شود. با متوسط ​​تعداد طبقات 11 و 12 طبقه ، اما به دلیل ثبت حدود 100000 فوت مربع ساختمانها ، محدوده بار پیشنهادی از 6 هکتار به 2.9 هکتار کاهش یافته است که این امر بر اساس تاکید اعضا و خلاصه اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری است. صریحاً بیان شده است که میزان پر کردن نباید از حد جمعیت 4 نفر تجاوز کند. این در حالی است که طبق مصوبه سال گذشته ، پیش بینی می شود جمعیت 60 نفر و بیش از 10،000 نفر در مناطق بارگیری پیشنهادی در سالهای اخیر زندگی کنند ، که این کاهش 50 درصدی نسبت به چندین جلسه با حمایت کامل ارتش است. .

عضو ریاست شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: براساس نتیجه گیری جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ، قبل از هرگونه بار تجاری و اداری در منطقه ، باید مشکل ترافیک آن و مسیر ساخت و ساز برطرف شود. این مشاور پیشنهادهایی را برای تمدید خیابان گلستان به بزرگراه صیاد شیرازی ، ساخت تونل در زیر خیابان گلستان ، ایجاد سد از خیابان موگان به خیابان گلستان و ساخت تالار از بزرگراه صیاد شیرازی تا خیابان گلستان در منطقه و محله ارائه داد. سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در معرض بررسی و تصویب قرار گرفته است.

همچنین به منظور تقویت زمینه گردشگری و رفع نواقص در خدمات ، توافق بر این شد تا فضای گردشگری ، تفریحی و خدماتی در محدوده پیش بینی شده توسط برنامه افزایش یابد و حجم فضای تجاری و تجاری به منظور مدیریت میزان مسافرت و جلوگیری از عوارض برای ساکنان شهرکهای همسایه افزایش یابد. برای کاهش

وی افزود: امیدوارم ظرف چند ماه آینده فضایی که متعلق به شهر است در دسترس عموم قرار گیرد و دولت شهر از 100000 سایت میراث پا مربع در پادگان ها برای ارائه خدمات و خدمات فرهنگی ، هنری و هنری استفاده کند. از آن لذت ببرید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا