اینزاگی: تیمم را با هیچ چیزی در جهان عوض نمی‌کنم/ توپ با ما لجباز بود

اینزاگی: تیمم را با هیچ چیزی در جهان عوض نمی‌کنم/ توپ با ما لجباز بود

سرمربی اینتر با وجود شکست برابر منچستر سیتی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که آنها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش دیباروز و به نقل از مدیاست، اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر سیتی رفت و با یک گل شکست خورد تا نتواند برای دومین بار در تاریخ خود قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آورد.

اینزاگی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم هر چند که در نهایت شکست خوردیم. لحظات سختی را تجربه می‌کنیم چرا که در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست خوردیم. من به بازیکنانم گفتم که آنها را با هیچ چیزی در جهان  عوض نمی کنم. امشب همه دیدند که چرا من این حرف را زدم.

او ادامه داد: ما بازی حساب شده و خوبی را برابر یک تیم قدرتمند به نمایش گذاشتیم. ناراحت هستیم اما این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. این پنجمین فینال ما در ۲۰ ماه اخیر است و باید به خود افتخار کنیم. من همه بازیکنان را در آغوش گرفتم چرا که استثنایی بازی کردند. امیدوارم که هواداران تیم هم از عملکرد ما راضی باشند. ما بدشانس بودیم. احساس کردم که توپ با ما لجبازی می‌کند و نمی‌خواهد وارد دروازه شود.

اینزاگی درباره احتمال فینالیست شدن دوباره اینتر گفت: ما برابر سیتی با سلاح خاص خود بازی کردیم. براین باور هستم که این تیم بازهم توانایی فینالیست شدن را دارد. احساس بسیار بدی داریم چرا که در فینال شکست خوردیم آن هم فینال لیگ قهرمانان اروپا. به چند روز استراحت نیاز داریم تا این شرایط را فراموش کنیم. برای آینده برنامه ریزی خواهیم کرد. من به این بازیکنان واقعا افتخار می‌کنم. البته باید کلاه را به احترام سیتی از سر برداشت. آنها برای این قهرمانی در سال های اخیر زحمت زیادی کشیدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا