این کی‌روشی نیست که ما می‌شناختیم

این کی‌روشی نیست که ما می‌شناختیم

کیرو سه ماه مانده به شروع جام جهانی به طور ناگهانی جای اسکوچیچ را روی نیمکت تیم ملی گرفت. اتفاقی که انتظار می رفت اما خیلی ها این انتقال را ناعادلانه نسبت به سرمربی کروات دانستند. مردی که ایران را از جهنم منامه و مرحله راهیابی به جام جهانی نجات داد و با او یکی از آسان ترین صعودها به جام جهانی را شاهد بودیم.

اسکوچیچ تا زمانی که برگردد رفته است. او برگشت و همه از ترسشان از حضور دوباره او در فوتبال ایران می گفتند. حق داشتند. تجربیات این چند سال نشان داد که چطور با همه برای تیم ملی جنگیدند. حتی با خودت

کی روش در هشت سالی که سرمربی تیم ملی بود با مربیانی چون قلعه نویی، برانکو، مانوئل ژوزه و… دست و پنجه نرم کرد. او حتی در همه ورزش ها و حتی با جیووا در موضوع لباس تیم ملی هم درگیر شد و سر و صدا به پا کرد.

اما بازگشت کی روش به ایران پس از 4 سال با اتفاقات عجیبی همراه بود. دیگر خبری از این پیرمرد خشمگین نبود، حتی با تک تک دشمنانش صلح کرد.

چه کسانی مهدی رحمتی را به سرمربیگری تیم ملی دعوت کردند و عکس های منتشر شده از این تمرین نشان داد که چقدر دلتنگ یکدیگر هستند. کارلوس حتی با سیدجلال حسینی تماس گرفت و از او خواست به تیم ملی بیاید و به نوعی به او در مورد اتفاقات منتهی به جام جهانی 2018 اطمینان دهد.

عجیب ترین چیز این است که کی روش امروز در مصاحبه خود اعلام کرد که لباس تیم ملی را تایید می کند. یک لباس برند ایرانی و همه به یاد داریم که او چقدر تلاش کرد تا تیم ملی در جام جهانی روسیه برند آدیداس را به تن کند. کی بود که مارک ایرانی نمی پوشید و سر اون لباس دعوا نمی کرد ولی الان…

3535

دکمه بازگشت به بالا