اجتماعی

بازگشایی اولین کانون طناب زنی دانش آموزی کشور/سنجش ثانویه قد و وزن دانش آموزان در اسفندماه

معاون تربیت بدنی و بهداشت وزارت آموزش و پرورش درباره اجرای طرح مبارزه با چاقی در بین دانشجویان گفت: “در ماه آخر سال ، برای ارزیابی این طرح ، یک ارزیابی ثانویه از دانش آموزان خواهیم داشت.” دانش آموزان (کوچ). اکنون تمرینات و مداخلات لازم برای دانش آموزان چاق و دارای اضافه وزن و همچنین کاهش وزن در حال انجام است.

مهرزاد حمیدی در مصاحبه با دیباروز ، وی با اشاره به اینکه عصر ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول اساسی است ، اظهار داشت: ترجمه سند کار دشواری نیست. سند تحول به معنای علاقه به مناطق آموزشی برای دانشجویان سراسر کشور است. جمعیت هدف برای تربیت بدنی 14 میلیون نفر است و ما باید به 14 میلیون نفر خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: “ما باید از فعالیت های ملی به فعالیت های مدرسه برویم.” اجرای سند به معنای برگزاری المپیاد در مدارس ، مراکز مدرسه و ورزشهای صبحگاهی است. اجرای سند به معنای استفاده از خدمات تفریحی ورزشی است که در آن مخاطب داریم. به همین دلیل است که ما سعی کرده ایم کل بودجه ورزشی را به مدرسه برسانیم ، نه اینکه فقط در دانشگاه هزینه کنیم.

سه ساعت به درس تربیت بدنی اضافه می شود

معاون تربیت بدنی و بهداشت وزارت معارف با بیان اینکه هر فعالیتی که انجام می دهیم باید تأثیرات و فواید آن بر دانش آموز داشته باشد ، وی گفت: “ما باید از این نسل محافظت کنیم و آن را شاد و سالم نگه داریم.” تحصیلات در کنکور تعادلی برای فرزندان ما ایجاد نمی کند. ما باید این نسل را به شکلی متعادل در همه ابعاد وجودی آموزش دهیم. سه ساعت به درس تربیت بدنی اضافه شده است که نشان دهنده اهمیت آن است. در چند ماه گذشته بیش از 400 سالن ورزشی افتتاح شده است.

وی افزود: “یک روز ، تاج ناپدید می شود و بچه ها به مدرسه برمی گردند و عطش فعالیت هستند ، بنابراین ما باید زمینه حضور آنها را فراهم کنیم.” دانش آموزان ما پایدار هستند و ما باید مدرسه را برای فعالیتهای حرکتی پویا و پرانرژی نگه داریم.

افتتاح اولین مرکز طناب زنی دانشجویی در این ایالت در اورشلیم

حمیدی همچنین با اشاره به افتتاح اولین مرکز طناب زنی دانشجویی در کشور در بیت المقدس ، که چند ماه پیش به گروه “فرار” که در برنامه عصر جدید شرکت کرده بودند ، وعده داده بود: طناب زدن یک حرکت ساده حرکتی است. اما تقارن بصری ، ایجاد اندام ، هیکل و تقویت تناسب اندام یک تمرین کامل است. تناسب هوازی قلب و عروق را بالا می برد و سیستم ذهنی را ایجاد می کند. امیدواریم مراکز طناب زنی در مدارس کشور توسعه یابد.

اندازه گیری ثانویه قد و وزن دانش آموز در ماه مارس

صدور ریز نمرات برای تأیید وضعیت مالی دانشجویان

حمیدی همچنین در مورد روند اجرای طرح کنترل چاقی دانش آموزان (کوچ) توضیحاتی داد و گفت: در ماه آخر سال برای ارزیابی این طرح ارزیابی ثانویه برای دانش آموزان خواهیم داشت. اکنون تمرینات و مداخلات لازم برای دانشجویان چاق و دارای اضافه وزن و همچنین کاهش وزن در حال انجام است.

وی افزود: “ما علاوه بر آموزش های لازم برای خانواده ها توسط كادرهای آموزش دیده در سطوح مختلف ، برای همه دانشجویان كارنامه صادر می كنیم تا وضعیت جسمی آنها را در ترم اول تعیین كنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا