علمی و پزشکی

بازگشت محدودیت‌ها در استرالیا در پی افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا

دومین کشور پرجمعیت استرالیا امروز (شنبه) اعلام کرد که پس از ورود به چهارمین روز متوالی ، افزایش مضاعف در موارد کرونا ویروس محدودیت های شدیدتری را در مجامع عمومی و عمومی اعمال خواهد کرد.

به گزارش دیباروز ، در همین حال ، وزیر ویکتوریا محدودیت هایی را برای یک اجتماع پنج نفره خانوادگی و یک اجتماع 10 نفره در ملاء عام وضع کرد و مردم را به دلیل نادیده گرفتن دستورالعمل ها و بعد رسانه های اجتماعی مقصر دانست.

این محدودیت ها که از روز دوشنبه لازم الاجرا خواهد بود و تا 12 ژوئیه ادامه خواهد داشت ، دوباره از تجمع بیش از پنج نفر در جلسات خصوصی و بیش از 10 نفر در اماکن عمومی جلوگیری می کند.

نخست وزیر ویکتوریا با اشاره به افزایش انتقال هاله بین اعضای خانواده ، گفت که گسترش هاله در این کشور به پایان نرسیده است و خانواده ها نباید ادعا کنند که اوضاع عادی است.

مقامات دولتی ویکتوریا امروز (شنبه) از 25 مورد جدید از بیماری Quaid 19 گزارش دادند ، از جمله خانواده هایی که تظاهرات و کارمندان هتل را در آنجا ترتیب می دادند که مسافران در قرنطینه بودند.

ایالت ویکتوریا حدود یک چهارم کل جمعیت استرالیا را از 7،436 مورد تشکیل می دهد و با افزایش تعداد موارد فعال ، اکنون تحت فشار بیشتری قرار گرفته است.

در حالی که برخی از مناطق و ایالت های استرالیا به عفونت فعال با تاج دست نیافته اند ، اکنون تعداد موارد فعال بیماری های قلبی عروق ویروس کرونا در ویکتوریا به 116 رسیده است.

مقامات بهداشتی ایالتی هشدار داده اند كه احتمالاً با ادامه روند ، موج دوم تفرجگاه در ویكتوریا رخ خواهد داد.

به گفته نخست وزیر ویکتوریا ، حومه شهرها ، که به عنوان مراکز مهم شیوع ویروس شناخته می شوند ، ممکن است با محدودیت های شدیدتری روبرو شوند.

دولت همچنین برنامه های خود را برای افزایش تعداد کافه ها و رستوران ها از 20 به 50 تا سه هفته بعد ، 12 ژوئیه به تعویق انداخت.

لیگ فوتبال استرالیا بعد از مثبت بودن تست این بازیکن ، مسابقه ای را که برای روز یکشنبه (ملبورن) تعیین شده بود ، لغو کرد. اتحادیه فوتبال استرالیا اخیراً بازی های خود را در زمین های خالی از سر گرفته است.

به نقل از رویترز ، استرالیا تاکنون 7،436 مورد از هواپیمای Quaid 19 را تأیید کرده است که 102 مورد از آنها جان باخته است. تعداد قربانیان تاج در این کشور در مقایسه با مقیاس جهانی بسیار کم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا