عمومی

بررسی جامع و کامل انواع سقف های ویلا

مزیب اجرای سقف ویلا و اردواز نسبت به دیگر انواع سقف ها چیست؟ سقف های شینگل سنتی، بتنی و چوبی در این مناطق سبب تخریب خانه ها می شوند. سقف سنگریزه ی به دلیل داشتن یک سیستم متحد و بهم پیوسته می توان به صورت یک واحدکامل دانست، که میتواند در مقابل بادهایی که به سمت بالا می وزند مقاومت کند. درحقیقت کینگستون گارانتی ورزش باد با سرعت 120 مایلز در ساعت در مقابل طوفان و باد را داراست.

تگرگ ها خسارات فراوانی به ساختار سقفی میزنند و ملاکین را مجبور به صرف هزینه گزاف برای تعمیر یا در مواردی تعویض کلی سقف میکنند . سفال، تایل بتنی، سیمان، شینگل ها و سازه های چوبی اغلب به دلیل وقوع طوفان تگرگ ترک می خورنند و یا می شکنند. در بعضی مواقع سقوط آوار می تواند برای ساکنین نیز خطرناک باشد. کینگستون با وزنی در حدود 6 تا 7kg در هر متر مربع، وزنی معادل نمونه های سفالی و سیمانی را داراست و به هیچ عنوان جذب آب درآن صورت نمی پذیرد. از طرف دیگر به دلیل سبک بودن وزن کینگستون، برای نصب، زیرسازی و شبکه بندی به مراتب سبکتری مورد مصرف قرار میگیرد.

جذب رطوبت توسط دیوار باعث متورم شدن روکش های گچی، ترک خوردگی و رشد قارچ و کپک می شود. گاهی اوقات ورود آب به سطوح ساختمان در زمستان عاملی برای یخ زدگی بوده و اجزای نماکاری مانند آجر، سنگ و یا اندودها را فرسوده و تخریب می کند. علاوه بر آن رطوبت باعث زنگ زدگی فلزات شده و عاملی برای پوسیده شدن چوب های به کار رفته در ساختمان محسوب می شود. عایق رطوبتی به پوششی گفته می شود که ساختمان را در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کند.

چرا که صرفا با مخلوط کردن جزء پودری و مایع می توان نسبت به اجرای این دست از عایق های رطوبتی با استفاده از قلم مو و یا غلطک رنگرزی اقدام نمود. یکی از نکات مهمی که در ساخت استخر باید به آن توجه داشت، استفاده از عایق استخر می باشد. عایق هایی که به منظور آب بندی استخر مورد استفاده قرار می گیرند، به چند دسته تقسیم بندی می شوند.

آیا از ایزوگام خسته شدید؟ از ترک خوردن ،پوسته پوسته شدن ،از جا کنده شدن، ایزوگام با گرما زیاد داغ میشود با سرمای زیاد ترک میخورد . با عایق رطوبتی نانو شیلد دیگر این اتفاق نمی اوفتد با شدت گرما وسرما ترک نمی خورد چون خودش حالت کشایی دارد. 180درجه دما رو تحمل میکند.

گرما و سرما به داخل منزل شما نفوذ نمیکند تا 50سال ساختمان خودتان را بیمه کنید. اجرای اینکار فقط با قلمو کنیتکس باش یا ایرلس انجام میشود. پشت بامتان را با خیال راحت فضای سبز باغچه خانه تان کنید.

نانورول از موادی ساخته شده که کوچکترین آسیبی به طبیعت نمیرساند. در نتیجه اگر جز دوستداران محیط زیست هستید و در عین حال میخواهید از خانه خود محافظت کنید، حتما نانورول را مدنظر داشته باشید. یکی از مشکلات خانه ها، رشد خزه و از بین رفتن رنگ ساختمان است.

خوشبختانه با فنآوری نانو این مسئله نیز حل شده و دیگر نیازی نیست نگران از دست رفتن جذابیت خانهتان باشید! به لطف نانوکالر میتوانید آپارتمان خود را رنگ نموده و از آن در برابر خزهها محافظت کنید. اما کاربردهای این تکنولوژی در اینجا پایان نمییابند.

نانوکالر در مقابل دمای پایین و دمای بالا هم مقاوم است و از این رو در شرایط و فصول مختلف دوام میآورد و مطمئن باشید کوچکترین آسیبی متحمل نمای خانه ها نخواهد شد. در کشورمان ایزوگام راهحل بیشتر مردم برای محافظت از بام خانه هایشان محسوب میشود. اما استفاده از این فن آوری منسوخ شده مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد.

برای مثال بعد از مدتی شاهد ترکهای بسیاری بر روی ایزوگام خواهید بود که به طور چشمگیری مقاومت ایزوگام را کاهش میدهد. اما نانوبام برخلاف رقیب خود در برابر عوامل مختلف تاب می آورد و حتی پس از سالها نیز عملکرد عالی خود را حفظ میکند. در واقع با بهره گیری از این محصول و اجرای آن توسط شرکت ویلا سقف، پشت بام ساختمانها به طور کامل آب بندی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا