عمومی

بنیاد برکت؛ از محرومیت زدایی تا مقابله با کرونا

طبق پایگاه داده دیباروز ،
سید امیرحسین مدنی در برنامه گفتگوی خبری ساعت 18:30 از دیباروز گفت: فعالیت های گسترده توسعه ای برکت از نظر سرمایه و منابع انسانی تنها 20٪ فعالیت های بنیاد را تشکیل می دهد و مابقی فعالیت های آن در زمینه توانمند سازی ، اقتصاد و به ویژه اشتغال است. خواهد شد.

وی گفت: “بسته به نیاز دولت ها ، بنیاد بركت مطابق با دولت ها و استانداردها است و به جاهایی وارد شده است كه مشكلی وجود دارد.”

مدنی گفت: “رهبر معظم انقلاب دستور ساخت هزار مدرسه را صادر كردند. این نهاد قرارداد ساخت 1950 مدرسه را امضا كرد ، 1450 مدرسه تحویل داد و ما 150 مدرسه را در روزهای آینده افتتاح خواهیم كرد.”

وی گفت: “بنیاد برکت انتظارات دولت ها را در زمینه های دیگر نیز برآورده کرده است و کلیه فعالیت های توسعه بنیاد با هماهنگی دستگاه های دولتی انجام می شود ، به عنوان مثال در زمینه ساخت مدارس با سازمان نوسازی مدارس ، در زمینه تأمین آب آشامیدنی و روستایی با وزارت نیرو و آبفا. منطقه راه با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و غیره

مدنی گفت: در زمینه مبارزه با کرونا ، رهبری امام خمینی (ره) ورود بسیار جدی داشت و در زمینه ماسک ، بزرگترین تولید کننده ماسک را راه اندازی کرد. این موسسه وارد آن می شود ، آن را می آورد و به وزارت بهداشت تحویل می دهد.
مدیر بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت در زمینه تهیه وسایل پزشکی و ساخت واکسن کرونا نیز فعال است که تولید واکسن کرونا را از چندین کانال دنبال می کند که یکی از آنها مجوز کمیته اخلاق را دارد و آزمایش انسانی آن از هفته اول ژانویه آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا