برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین تونیک های گیاهی برای مو

تونیک مو را می‌توان به نوعی اکسیر شادابی مو نامید. فرمولاسیون این محصول، ضد ریزش، تقویت کننده و محرک رشد موها بوده و هم برای آقایان و هم خانم‌ها قابل استفاده است. ، اغلب دارای رایحه‌های سبکی بوده و حاوی ترکیبات گیاهی مانند گزنه، بومادران، آویشن، نارون کوهی، رزماری و روغن نارگیل است و به صورت مایع و در برخی موارد، کرم یا ژل نیمه جامد وجود دارد. ، از محصولات مراقبت مو برای حفظ سلامت و شادابی موها بوده که منجر به تاثیرات شگفت انگیزی روی موها می‌شود. اگر از ریزش و بد حالت بودن موهایتان خسته شده‌اید و به دنبال مکملی برای خود می‌گردید، با معرفی پرفروش‌ترین و موجود در بازار، در این مقاله از همراه ما باشید.

بهترین تونیک بعد از کاشت مو |بهترین تونیک ریزش مو ارثی

آشنایی با بهترین تونیک گیاهی و تقویت کننده موی سر و ابرو ریزش مو در دو گروه زنان و مردان وجود دارد که می‌تواند ناشی از عوامل مختلف مانند ژنتیک، استرس و اضطراب، تغذیه نادرست، آب و هوا، تغییرات هورمونی و .. باشد. برای جلوگیری از این ریزش و تقویت موی سر، استفاده از محصولاتی مانند برای تغذیه فولیکول‌های مو و استحکام بخشی تارها ضروری و مناسب است. محصولی مناسب برای تقویت رشد موهاست. کلسیم، مس، منیزیم و ترکیبات گیاهی موجود در فرمولاسیون این محصول، دارای خاصیت ضد التهابی بوده و سبب افزایش جریان خون در ناحیه سر می‌شود. لانچ شدن این محصول توانست در کم‌ترین زمان ممکن جایگاه ویژه‌ای را در بین عموم افراد جامعه به دست آورد.

چرا باید از تونیک ضد ریزش مو استفاده کنیم؟

استفاده از گیاهی می‌تواند سبب تقویت موها شده و ریزش موها را کاهش دهد. این محصول تقویت کننده مو، از روغن‌های گیاهی تشکیل شده است که همه آنها به خوبی می‌تواند در کنار هم به خوبی فولیکول‌های مو را تقویت کرده و باعث افزایش ضخامت تارهای مو شوند. به طور کلی استفاده از یک می‌تواند اثرات زیر را به همراه داشته باشد:

  • جلوگیری از ریزش موها و تقویت فولیکول‌های مو
  • افزایش طراوت و تازگی و براق کردن موها
  • بهبود سلامت پوست سر
  • از بین بردن سبوم اضافی پوست سر
  • رفع خشکی پوست سر و کاهش شوره سر

روش صحیح استفاده از تونیک گیاهی تقویت مو چگونه است؟ برای استفاده از تونیک رشد مو، می‌توانید مقداری از آن را بر کف دست خود بریزید و سپس با دستان خود آن را بر روی پوست سر به آرامی ماساژ دهید. بهتر است این محصول را بر روی موهای تمیز خود استفاده کنید. تونیک گیاهی مو دکتر بیز رشد مو را با حرکت‌های دایره‌ای به تمامی قسمت‌های پوست سر برسد تا فرایند جذب و پخش محصول به خوبی انجام شود. برای دستیابی به بهترین نتیجه باید چند ساعت تونیک بر روی پوست سرتان باقی بماند، البته بهتر است این کار را شب انجام داده و هنگام صبح سرتان را با آب ولرم بشویید.

قیمت تونیک گیاهی رشد مو چند است؟

تونیک گیاهی تقویت موی سر و ابرو مای یکی از تونیک‌های محبوب و باکیفیت موجود در بازار است که با حجم ۱۰۰ میلی لیتر و به قیمت ۹۹ هزار تومان در موجود است. این تونیک می‌تواند با افزایش متابولیزم سلول‌های مو، جریان خون به ریشه مو را تقویت کرده و سبب جلوگیری از ریزش آن شود. جهت خرید و استفاده از تونیک‌ مو در کنار انواع شامپو،  سرم دو فاز مو ارگان بیز و ماسک مو یکی از بهترین روش‌های تقویت موی سر شناخته می‌شود. در این میان تونیک ضد ریزش مو از جمله پرکاربردترین محصولات رشد مو است که به پیشگیری و بسیار کمک می‌کند. اما استفاده از تقویت کننده‌های مو در‌ صورتی مفید و موثر واقع می‌شود که ابتدا دلیل اصلی ریزش و مشکلات موی سر خود را بدانیم و سپس با نحوه استفاده از این محصولات آشنا شویم.

ریزش موهای شما از کدام نوع است؟

  • آیا موهای شما به تدریج یا ناگهانی می‌افتد؟
  • آیا موهایتان نازک می‌شوند؟
  • آیا موهایتان بدون نیاز به تقویت کننده خاصی می‌تواند رشد کند؟
  • برای رشد مجدد موهایتان نیاز به درمان دارید؟
  • آیا برای جلوگیری از ریزش دائمی مو به مراقبت فوری احتیاج دارید؟

دلایل ریزش مو

ریزش مو دلایل متنوعی دارد که گاهی اوقات درمان دارویی، استفاده از محصولات و تغذیه مناسب می‌تواند تاثیر زیادی روی آن بگذارد. در ادامه به دو دلیل ریزش مو که اغلب افراد فکر می‌کنند درمانی برای آن وجود ندارد، می‌پردازیم. ریزش موی ارثی شایع‌ترین ریزش مو در جهان که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان اتفاق می‌افتد، ریزش موی ارثی است. در این نوع ریزش مو، افراد با قدم گذاشتن در سنین خاص، که اغلب سنین بالای 25 سال است، دچار ریزش در ناحیه موهای پیشانی یا همان شقیقه می‌‍شوند و به تدریج خط رویش موهای آن‌ها به‌سمت عقب رانده می‌شود. ریزش مو ارثی دارای دو الگو مردانه و زنانه است. الگوی ریزش مو در زنان مسن به‌طور فزاینده‌ای رایج است.  تونیک ضدریزش مو بیز درصد بسیار زیادی ریزش موی شما را کاهش میدهد .

مهم نیست که به کدام الگو دچار شده‌اید، در هر صورت شما ژن‌هایی را به ارث برده‌اید که باعث می‌شود فولیکول‌های مو کوچک شده و در نهایت رشد مو متوقف شود. کوچک شدن فولیکول مو می‌تواند از دوران نوجوانی شروع شود اما معمولا در سنین بالا علائم آن ظاهر شود. آیا درمان قطعی برای ریزش مو ارثی در نظر گرفته شده است؟ نقطه طاس بالای سر ناشی از شیمی درمانی  برای درمان سرطان بسیاری از افراد شروع به شیمی درمانی می‌کنند. در این نوع درمان مواد تزریق شده به سراغ تک تک سلول‌های بدن می‌رود تا دوباره احیا و بازسازی شود، به همین دلیل اگر تحت شیمی درمانی هستید ممکن است طی چند هفته از شروع درمان، بیشترِ موهای خود را از دست دهید.

– آیا رشد مجدد موها در این شرایط امکان پذیر است؟ معمولا موها طی چند ماه پس از اتمام دوره شیمی درمانی یا پرتو درمانی دوباره رشد می‌کنند و اگر این موضوع برای شما حائز اهمیت است معمولا متخصصان پوست، محصولات رشد سریع مو را پیشنهاد می‌دهند. آیا می‌توان از ریزش مو در دوران شیمی درمانی جلوگیری کرد؟  استفاده از کلاه خنک کننده قبل، حین و بعد از هر جلسه شیمی درمانی ممکن است به جلوگیری از ریزش مو کمک کند. سایر دلایل ریزش مو مانند زایمان، استفاده مداوم از رنگ مو یا عقب رفتن خط رویش مو در گذر زمان به کمک مراقبت‌های ویژه از مو و همین‌طور استفاده از قابل پیشگیری و درمان است.

تونیک ضد ریزش مو؛ پیشنهاد متخصصان پوست و مو

یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از مو که توسط متخصصان پیشنهاد می‌شود تونیک ضد ریزش مو می‌باشد. این تونیک باعث تحریک گردش جریان خون پوست سر شده و با برانگیختن متابولیسم مو، سلامت پوست سر را تقویت می‌کند. بنابراین استفاده از تونیک ضد ریزش کاملا روی ریزش مو اثر می‌گذارد و رشد موهای جدید از حجم فوری برخوردار می‌شوند. با توجه به اینکه تونیک‌های ضد ریزش متنوعی در بازار موجود است، بسیاری از خانم‌ها و آقایان برای خریدن این تونیک‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. متخصصان پوست و موی خانومی با بررسی محصولات و میزان رضایت مشتریان 3 تونیک ضد ریزش مو پرطرفدار را مشخص کرده‌اند که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا