علمی و پزشکی

بیماران سرپایی قرنطینه خانگی را رعایت نکنند برخورد قضایی می‌شود

آفتاب نیوز:

شاپور مسعوديوار در مصاحبه با دیباروز اظهار داشت: از ابتدای اسفند ، كه تقریباً كل كشور در Qovid 19 درگیر شده بود ، ما بیش از 3500 نمونه در دزفول گرفتیم تا افراد مبتلا به كوروویروس را شناسایی كنیم.

وی افزود: در سه ماه گذشته بیش از 1150 مورد مثبت وجود داشته است که از این تعداد حدود 400 نفر به بیمارستان فقط منتقل شده اند و حدود 750 نفر که نمونه آنها مثبت بوده است ، بستری نشده اند زیرا وضعیت بدی ندارند. آنها خود را جدا کردند. این افراد که پیوندهای اجتماعی آنها قطع شده است ، با دارو وضعیت خود را بهبود بخشیدند.

بیماران سرپایی که به قرنطینه رعایت نمی شوند ، در خانه محاکمه می شوند

معاون وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مورد نظارت و بازرسی اتحادیه های دزفول گفت: ما در هفته های اخیر بیش از 1600 واحد از 2.500 واحد مختلف اتحادیه را بازرسی کرده ایم ، بیش از 1400 مورد آنها ردیابی و بیش از 1300 مورد ردیابی انجام شده است. شرایط پزشکی را برآورده کنید. ما همچنین 700 پرونده را به دادگاه گزارش دادیم و 500 پرونده نیز بسته شد.

وی با اشاره به اینکه نکات بهداشتی مردم دزفول رعایت نشده است ، اضافه کرد: مشکل اصلی ما همه اتحادیه ها نبودند .متأسفانه برخی افراد بدون پوشیدن دستکش و ماسک بی پروا وارد جامعه می شوند که این بسیار نگران کننده است.

مسعودیور گفت: “افراد خارجی باید خود و خانواده های خود را در خانه منزوی کنند.” با سرپایی که مطابقت ندارند ، برخورد خواهیم کرد.

بعد از شهر اهواز ، دزفول بیشترین تعداد افراد دارای اورا را در استان خوزستان دارد.

دکمه بازگشت به بالا