اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

تأثیر قهوه موکا بر کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی

درمان بیماری قلبی با طب سنتی

قهوه گانودرما موکا دکتر بیز: در مطالعه‌ای که جهت بررسی اثرات حفاظتی قلبی و عروقی انجام گرفت، این عصاره باعث بهبود علائم قلبی و عروقی از قبیل هایپرتروفی بطن چپ قلب در این مدل گردید. این مطالعه نشان دهنده کاهش فعالیت ژن‌های فعال در آسیب‌های قلبی می‌باشد. در تحقیقات دیگری که جهت بررسی اثرات درمانی قارچ گانودرما لوسیدوم بر روی عوامل خطرساز (Risk Factors) بیماری‌های قلبی و عروقی در بیماران دیابتی انجام گرفت، نشان داد که مصرف این قارچ باعث کاهش معنی‌داری در میزان کلسترول شد.

تحقیقات نشان دادند که مصرف عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم به مدت 2 ماه، تاثیر قابل توجهی بر عملکرد سیستم قلبی و عروقی، از جمله کاهش سطح کلسترول، تریگلیسیرید و فشار خون در بیماران مبتلا به فشار خون بالا دارد. در مطالعه‌ای که در سال 2005 بر روی عصاره گانودرما لوسیدوم انجام شد مشخص شد ترکیبات الکلی و اسیدی موجود در این قارچ می‌توانند موجب مهار سنتز کلسترول و در نتیجه کاهش سطح آن در خون شوند.

عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم باعث کاهش سطح چربی خون و جلوگیری از آترواسکلروز (رسوب چربی و سایر مواد در رگ) می‌گردد. همچنین نشان داده شده که پلیساکارید و ترکیبات پپتیدی گانودرما لوسیدوم دارای اثر حفاظتی بر سلول‌های عروق خونی در انسان هستند. پلی‌ساکارید موجود در این گیاه اثرات:

  • هیپوتونیک
  • آنتیترومبوتیک
  • هیپولیپیدمی
  • بهبود الکتروکاردیوگرام (ECG)
  • کاهش درد قفسه سینه
  • کاهش ضربان قلب و همچنین
  • بهبود تنفس

را نیز نشان دادند.

محصولات دکتر بیز:          مصرف گانودرما موجب افزایش میزان گلوتانین که یک فاکتور موثر بر نظیر سوپراکسیددیسموتاز است، می‌گردد که از جمله مهمترین عوامل در حفاظت از سیستم قلبی و عروقی به خصوص اندام قلب می‌باشد. عصاره گانودرما لوسیدوم مرگ سلولی ناشی از نکروز و رپرفیوژن را کاهش می‌دهد که این تاثیر مشخصا به خواص آنتی‌اکسیدانی این قارچ نسبت داده شده است.

گانودرما لوسیدوم

فشار خون یک شرایط پاتوفیزیولوژیک مزمن است که به عوامل مختلفی وابسته می‌باشد که به معنای افزایش فشار خون در رگ‌ است. فشار خون در حالت سیستولیک (SBP)، 120 میلیمتر جیوه و درحالت دیاستولیک (DBP)، 80 میلیمتر جیوه است. معیار پرفشاری خون، فشار خون سیستولیک 140 میلیمتر جیوه و دیاستولیک 90 میلیمتر جیوه می‌باشد.

فشار خون بالا به عنوان “قاتل خاموش” شناخته می‌شود و از آنجا که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و سکته مغزی در حال افزایش است، کنترل این بیماری از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. فشار خون بالا به عنوان یک بیماری همه‌گیر یا اپیدمی شناخته شده است و آن را در رتبه سوم عارضه‌های غیرقابل درمان در طول زندگی (Disability Adjusted Life Years-DALYs) معرفی نموده است.

بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان از فشار خون بالا رنج می‌برند و این تعداد ممکن است تا سال 2025 به 1/56 میلیارد نفر افزایش یابد. فشار خون ممکن است بر اثر عواملی از جمله:

ایجاد شود که به آن فشار خون ثانویه می‌گویند. فشار خون بالا می‌تواند منجر به ایجاد اختلالاتی چندگانه مانند بیماریشریانی، نارسایی کلیه، خونریزی شبکیه و مشکلات بینایی شود.

ایا کاپوچینو برای قلب ضرر دارد |تاثیر قهوه بر عروق

درمان فشار خون با گانودرما

مدت زمان لازم برای کاهش فشار خون در اثر مصرف عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. در یک مطالعه 4 هفتهای بر روی افراد دارای فشار خون بالا، عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم موجب کاهش فشار سیستولی گردید. تغذیه با گانودرما در هفته‌های ابتدایی اثر کمتری داشت. با این حال، ادامه تغذیه برای بیشتر از دو هفته به طور قابل توجهی فشار خون افراد تحت درمان را کاهش داد.

نتایج نشان داده‌اند که مصرف دوربندی شده عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم باعث کاهش فشار سیستولی و دیاستولی بدون تغییر در ضربان قلب و سرعت تپش قلب می‌شود. این اثرات همراه با مهار فعالیت اعصاب سمپاتیکی بود. بنابراین مکانیسم اثر کاهش فشار خون در عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم به مهار فعالیت‌های اعصاب سمپاتیکی نسبت داده شد.

تهیه محصولات غنی شده با گانودرما

تحقیقات انجام شده بر روی اثرگذاری قارچ گانودرما لوسیدوم بر روی درمان بیماری قلبی و عروقی و همچنین توجه بیشتر مردم و نیز پزشکان به استفاده و بکارگیری خواص درمانی گیاهان در سال‌های اخیر، مصرف محصولات غنی شده با عصاره قارچ گانودرما در قالب به روشی مطمئن، اثربخش، کم هزینه، بدون عوارض جانبی و با تاثیرات ماندگار برای کمک به روند درمان ناراحتی قلبی تبدیل نموده است.

برای بهره‌بردن از خواص قارچ گانودرما لوسیدوم لازم است ابتدا گونۀ مناسب آن در شرایط ویژه رشد و پرورش داده شود، در زمان مناسب چیده شده و طی فرآیندی عصاره‌گیری شده و برای قابل استفاده شدن با بهترین انواع قهوه عربیکا و روبوستا ترکیب شود. چنین پروسه‌ای نیاز به تکنولوژی روز و دستگاه‌های پیشرفته‌ای دارد که خوشبختانه درحال حاضر توسط شرکت دکتر بیز در ایران وجود دارند. این محصولات در 4 نوع مختلف خوراکی به وسیله سایت بیز با بیز www.bizbabiz.com ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک‌های هر یک از این محصولات به صورت دقیق‌تر با آن‌ها آشنا شده و یا با از مشاورۀ رایگان بابت بهترین طریقه مصرف قهوه گانودرما با توجه به هدف مصرف، منع مصرف و ذائقه خود، بهره‌مند شوید. محصولی پرخاصیت و باکیفیت برای کمم به درمان انواع اختلالات و بیماری‌ها است

دکمه بازگشت به بالا