«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حمید گناداور مدیرعامل بازرگانی و توسعه فناوری تارا، وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری، امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فنی رئیس جمهور به سخنرانی پرداختند. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

تارا از خدمات وام های خرد رونمایی کرد

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه تارا از سال 1400 فعالیت جدی داشته است، گفت: توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ شکل گرفته است. در حال حاضر سعی دارد با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، به طور کلی در مورد علایق و نیازهای مردم فکر کند و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است. “

سید حمید قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار رگولاتوری و خدمات وام خرد انفرادی را اخیراً ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شد، بسیار خوب بوده است. دریافت شده است.» این اتفاق افتاده است.

وی گفت: تارا در بخش خدمات و نظارتی به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار اعطا کرده است.

وی به برخی از قابلیت ها و مزایای تارا که این اپلیکیشن بر روی آن ساخته شده است، اشاره کرد: «تکیه به حمایت گروه صنعتی گلرنگ در تامین کالا و محل فروش و تجربه طولانی 50 ساله»، «تجربه کاربری» “ویژه و منحصربفرد” است، “گسترش پذیرش در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید شخصی و بیرونی در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک، مد، لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی، پزشکی و بهداشتی، خدمات “بیمه”. و …»، «عدم دریافت سود و پورسانت»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی» افراد» و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما در برقراری انضباط مالی و بازگرداندن وجه اخذ شده به اعتبار فردی توسط کاربر کاملا مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و کاربر مورد نظر کاربر را ثبت می‌کند.» منفی دریافت می‌کنند و از خدمات بیشتر محروم می‌شوند.»

وی افزود: باید قول بدهیم که تارا چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه‌هایی که در دست اجرا قرار گرفته است نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را تا پایان امسال و سال‌های آینده می‌دهد. گفت. . شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر کل نگر است، زیرا دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی در عمل محقق خواهد شد و می توان گفت که این خدمات در راستای دین تجارت است. برای مردم و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «برندها و شرکتها قابل تفسیر است».

سخنران بعدی این نشست وحید شامخی، معاون توسعه و نوآوری تجارت و توسعه فناوری تارا بود که چرایی و چگونگی شکل گیری، ابعاد این اپلیکیشن، روند توسعه و چشم انداز آینده آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر روی تامین اعتبار شرکتی و گروهی تمرکز داشت، خاطرنشان کرد: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدیدی را از تارا به نام «وام خرد» یا «اکنون بخر، دیرتر پرداخت کن» را معرفی و راه اندازی کنیم. او در جهان مشهور است.

شمخی با اشاره به اینکه اداره خدمات اعطای وام های خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و ضمانت است و کارمزدی ندارد، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ماه ساعت ، احراز هویت و اعتبار سنجی کامل، دریافت اعتبار 500000 تومان تا سقف 5 میلیون تومان و خرید از 4500 نقطه فروش شخصی و خارجی در سراسر کشور. لازم به ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و از لحاظ مالی با ذکاوت‌تر زندگی کنند و چون در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً پس از دو ماه پرداخت می‌کند، به نفع آنهاست. ..»

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکاری برای تکیه بر اعتماد مطلق ایجاد شود و طرح تدوین شود. در عین حال شاید لازم باشد که ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم تا مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.»

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبار دریافتی پس از 30 روز باید بازپرداخت شود و مابقی 60 روز پس از خرید باید بازپرداخت شود، تصریح کرد: روز به روز بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات توسعه تجارت و فناوری تارا به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که مخاطبان سازمانی برای دستیابی به خدمات تارا از آن استفاده می کنند برای بهبود تجربه “این برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: به منظور پوشش بهتر نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی، در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رده های مختلف توسعه دهیم.

حسن مخیتاریان، معاون فنی گروه در سخنانی که در آن به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتالی اشاره کرد، گفت: اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی کجاست.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی تارا است. امکان پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین نیز وجود دارد و نیازی به اتصال به اینترنت نیست. معماری استفاده شده برای این نرم افزار یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت نقدی 3% می باشد که تمامی پذیرندگان تارا می توانند از آن استفاده کنند و به عبارتی تخفیف دائمی بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد. علاوه بر این، پشتیبانی تارا با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است، همایش رسانه ای معرفی تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. شرکت کنندگان و سایر مهمانان

دکمه بازگشت به بالا