اقتصادی

راه‌اندازی سامانه رصد ارائه سرویس دسترسی پهن باند به شبکه ملی اطلاعات

معاون وزیر پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به تغییر رویکردها و نیازها برای دسترسی به شبکه پهن باند ثابت شبکه ملی اطلاعات ، از امکان نظارت بر برنامه و کیفیت ارائه این خدمات منزل از طریق سامانه نظارت خبر داد. .

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، مجيد حاجي با اشاره به شيوع بيماري قلبي عروق كرونر و تغيير رويكرد در ارائه و دريافت خدمات گفت: اين گونه بود. یکی از مراحل موجود در این زمینه ارائه خدمات مطابق با برنامه مشخص ، برای اطمینان از اینکه اپراتورها به صورت دلخواه به درخواست ها پاسخ می دهند و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه یک پنجره برای نظارت بر نحوه ارائه خدمات مشخص شده است. “با راه اندازی این سیستم ، مشتریان خدمات منظم می توانند درخواست های خود را از طریق همین پنجره واحد ارائه دهند و در عین حال می توانند گزینه هایی را در محل مورد نظر برای سرویس انتخاب کنند.” آنها انتخاب می کنند. در عین حال ، با استفاده از این سیستم ، مشتریان می توانند از سیستم اضافه بار تنظیم کننده نیز استفاده کنند تا آنها را از تاریخ خدمات برای اپراتورهای مختلف آگاه سازند و از انتخاب و جهت بهتری استفاده کنند. پس از این مرحله ، درخواست مشتری به اپراتور ارسال می شود و طبق برنامه تعیین می شود. گزارش های عملیاتی از طرف اپراتورها دریافت می شود.

معاون وقت سازمان تنظیم مقررات رادیو با بیان اینكه ارائه دهندگان خدمات ملزم به پاسخگویی به درخواست ها براساس برنامه تعیین شده هستند ، گفت: زمان همه خدمات مشخص شده است. در صورت تأخیر یا مشكل در ارائه خدمات ، ارائه دهندگان خدمات ملزم به پاسخگویی به درخواست ها هستند.

وی با بیان اینکه xdslplus.ir به عنوان آدرس وب این سیستم اضافه شده است ، افزود: “یكی از مزایای این سیستم تعیین دلیل تأخیر در ارائه خدمات توسط اپراتورها است و از آنجا كه همه درخواست ها توسط یك سیستم ارائه می شود ، می توان مشکلات و نواقص را برطرف كرد.” وجود دارد

وی با اشاره به کاستی هایی که در زمینه خدمات اینترنتی منزل وجود دارد ، اظهار داشت: دلیل این رفع مشکلات عدم خدمات به موقع و با کیفیت است ، در حالی که این سرویس پایدارترین و ارزان ترین سرویس در مقایسه با سایر خدمات و در این حالت مردم است. آنها رویکرد مناسبی برای استفاده بیشتر از این سرویس دارند و اگر زمان دریافت و کیفیت خدمات مناسب باشد ، مردم از این خدمات بیشتر استقبال می کنند.

معاون وزیر پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به اینکه بیشتر شکایات در زمینه ارتباطات ثابت موضوع خدمات دایره ای است ، افزود: “امیدواریم با یک مرحله ای مشکلات را برای کاهش رضایت مشتری کاهش دهیم.” خدمت.

الحقی با اشاره به رویکرد وزارت ارتباطات برای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده ، توضیح داد: طبق دستور وزیر ارتباطات ، کلیه مشترکین کشور که در کیفیت خدمات ثابت خود مشکلی دارند ، توسط کمیته های ملی و مدیران عمومی فناوری اطلاعات و ارتباطات کنترل می شوند. در صورت نیاز به تعمیر یا تعمیر خط ، سرعت به سرعت اجرا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا