اجتماعی

اتصال ۶۳هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت/طرح اولیه سیم کارت اختصاصی دانش آموزی آماده شد

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در مورد آخرین مورد تهیه و توزیع بخشهای دانشجویی گفت: طرح اولیه قطعه دانشجویی با شمارش قابلیتهای مورد نیاز تراشه تلفنی اختصاص یافته به دانش آموزان تهیه شده و با همکاری وزارت در حال پیگیری است. .

محمود حبیبی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، وی با اشاره به راه اندازی سیستم پایش مدارس در طرح هوشمندسازی مدارس گفت: تاکنون 63 هزار و 336 مدرسه به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده اند.

وی افزود: در 39 هزار و 134 مدرسه ، سرویس تغییر کرده و 17706 مودم جدید در مدارس دولتی نصب شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای اینکه معلمان بتوانند از شبکه شاد استفاده کنند متن ها و فیلم های آموزشی لازم را آماده کرده و در شبکه شاد بارگذاری می کنیم ، گفت: بخش ویژه ای برای دانش آموزان آماده شده و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری است.

حبیبی افزود: “اقدامات لازم برای تهیه ابزارهای هوشمند مانند تبلت برای دانشجویان از جمله راه اندازی سیستم نیاز سنجی و توزیع قرص برای دانش آموزان نیز انجام می شود.”

وی در خاتمه گفت: علاوه بر این مدل الکترونیکی ، اطلس آموزشی برای شناسایی و نظارت بر دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی ، ابزارهای ارتباطی هوشمند و سایر موارد طراحی و اجرا شد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا