عمومی

تربیت نسل آینده ساز در اولویت برنامه های دولت انقلابی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یوسف نوری شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ دختران آفتاب به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)س) روز دختر نیز در حرم حضرت امام خمینی (ره) آرامگاه بانوی کرامت برگزار شد. به همین منظور دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز دختر در قم ایجاد شده است تا از این استان به سایر نقاط کشور برنامه هایی برپا شود. گسترش پیدا میکنی

نوری خاطرنشان کرد: هدف دولت انقلابی در این دوره تربیت نسل آینده در اولویت برنامه هاست و دختران را باید مهمترین بخش جمعیت آینده دانست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تربیت نسل آینده باید بر اساس آموزه های اسلامی و سیره ائمه معصومین(ع) باشد.پ) و زنان بزرگ تاریخ اسلام مانند حضرت فاطمه زهرا(س)س)خدیجه کبری (س)حضرت زینب(س)س) حضرت فاطمه معصومه(س)س) آنها باید به عنوان الگو به دختران معرفی شوند.

وی با بیان اینکه دختران کانون خانواده هستند گفت: در جامعه اسلامی خانواده باید مسیر تعالی را بر اساس سبک زندگی اسلامی طی کند که در این صورت تمدن نوین اسلامی شکل می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تبیین نقش پیشگامان دختر در جامعه دانش بنیان، تبیین جایگاه دختر در خانواده و جوانان جامعه و الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی – ایرانی از مهمترین اهداف این طرح است. تحصیل در این دوره .

نوری رشد فردی مانند امام راحل را از ثمرات هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) می داند.س) وی برشمرد و گفت: طلبه ها پیش امام معصوم بیایند.س) توجه کنید و این ارتباط معنوی را از دور و نزدیک برقرار کنید.

وی در ادامه با تسلیت حادثه تلخ ریزش ساختمان در آبادان گفت: متاسفانه دانش 5. فرا گرفتن در این حادثه یکی از همکاران فرهنگی جان خود را از دست داد که از همه ما عذرخواهی می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا