عمومی

خوزستان جزو اولویت‌های دولت است/ احداث دهکده المپیک در آبادان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدحمید سجادی شامگاه چهارشنبه در بازدید از پروژه های ورزشی آبادان اظهار داشت: منابع خوبی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و به دنبال این هستیم که از منابع دیگر مانند پتروشیمی، گاز و نفت استفاده کنیم. حتی منطقه آزاد پویا در خوزستان».

وی با تاکید بر اینکه وظایف و وظایف ورزشی در خوزستان در سال های اخیر به خوبی انجام نشده است، از این رو اکنون باید با تلاش مضاعف برای پویایی ورزش در این استان تلاش کنیم، افزود: خوزستان در همه زمینه هاست. جوجو اینها اولویت های دولت است و با دستور رئیس جمهور به ویژه در حوزه ورزش پروژه های مهمی در این استانداری اجرا می شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت ورزشگاه بانگ آنلاین آبادان گفت: متاسفانه نوع مصالح ساختمانی و نوع ساخت و سازها به گونه ای بود که جان تماشاگران این ورزشگاه خیلی زود به پایان رسید.

السجادی ادامه داد: پس از بررسی های لازم، تکلیف این ورزشگاه مشخص می شود، این ورزشگاه یا به هر حال متروکه می شود یا با تزریق اعتبار پروژه ادامه می یابد.

به وسایل باشگاه اشاره کرد مشکل چیه؟وی تصریح کرد: این سالن سه سال پیش به بهره برداری رسید که تلاش می شود از منابع سایر اعضا به ویژه نفت این سالن را تجهیز کند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود از راه اندازی دهکده المپیک در آبادان خبر داد و گفت: این شهر مملو از استعدادهایی است که ساخت دهکده المپیک آینده ورزش آبادان را رقم خواهد زد، طرح مطالعاتی ساخت المپیک آبادان. روستا با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال شروع به کار کرد که 10 میلیارد ریال آن مصوب شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مسجد سلیمان اویل گفت: وزیر نفت تا حدودی توانسته منابع مالی این دو تیم را تامین کند و ما به دنبال این هستیم. برای حضور قدرتمند این دو تیم محبوب خوزستانی.”

دکمه بازگشت به بالا