عمومی

پروژه های دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت بهره برداری هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگار آنلاین ، غلامرضا شریعتی ، در حاشیه شورای برنامه ریزی منطقه ای استان خوزستان ، به خبرنگاران گفت: “پروژه های ملی و منطقه ای به دلیل مشکلاتی که دولت در حوزه های مختلف با آن روبرو است بهینه اجرا می شود.”

وی افزود: پروژه هایی که اکنون 80 درصد و بالاتر شده اند اولویت های خود را نشان می دهند و مقرر شده است با استانداران هماهنگی لازم جهت تکمیل نظارت نماینده مهندسی عمران و ساماندهی برنامه بودجه انجام شود تا شاهد اجرای پروژه های بیشتری در استان باشیم. بیایید از آن استفاده کنیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: اعتبارنامه در نظر گرفته شده برای فاضلاب اهواز امسال با تأیید مقام معظم رهبری ، 50 میلیون یورو از صندوق توسعه تخصیص یافته است که برای شروع عملیات و پروژه ها باید برنامه ریزی شود.

قانون من اضافه کرد: “همچنین 50 یورو در سال آینده و 40 میلیون یورو برای تصفیه خانه فاضلاب که در دستور کار است.”

وی با بیان اینکه مبلغ 40 میلیون یورو بودجه لازم است و این پروژه دیر یا زود شروع می شود ، افزود: فرصت هایی که برای قانون بودجه ضروری است و استان ها می توانند از آنها استفاده کنند ، مانند 100 میلیون یورو برای مدیریت آبخیزداری ، 20 میلیون یورو برای جنگ. با گرد و غبار و پایداری شبکه برق ، 100 میلیون یورو می تواند کمک بیشتری به آبیاری تحت فشار و مدرن با محوریت کشور کند تا هر استان با جدیت بیشتری فعالیت کند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: “ما کشور را متقاعد کردیم که 20 میلیون یورو برق به طور کامل به خوزستان اختصاص دهد و اداره کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید برای تخصیص سهم بیشتر ، دو میلیون و 100 میلیون یورو تحت پیگرد قانونی قرار دهد.”

شریعتی گفت: “در این دو سال ، روز به روز سهم ما افزایش یافته است ، و اکنون ما بیش از 66 پروژه مدیریت آبخیزداری فعال داریم و سال گذشته اعتبارات اضافی نیز دریافت کردیم.”

وی اظهار داشت: “استان خوزستان از ظرفیت بیشتری در این منطقه برخوردار است. با اجرای بیشتر پروژه های مدیریت آبخیزداری به تقویت سفره های آب کمک کرده ایم و باعث شده ایم که روستائیان به شهرها مهاجرت نکنند بلکه به مسائل کارگری و کشاورزی بپردازند.”

استاندار خوزستان با بیان اینکه امیدواری به روستاهای استان بازگشت ، افزود: “اگرچه خوزستان در بحث آبیاری مدرن از آب زیادی برخوردار است ، اما با راندمان بالای آب و مصرف بهینه می توانیم بیشتر و بهتر عمل کنیم تا تولید را در استان افزایش دهیم.” دادن.

وی اظهار داشت: خوزستان برای آب و برق همچنین می تواند از سایت و کف رودخانه استفاده کند زیرا قانون اجازه می دهد تا بخش خصوصی قرارداد با بخش خصوصی منعقد کند و درآمد خود را صرف سدها و سیل ها کند.

دکمه بازگشت به بالا