علمی و پزشکی

تست هفتگی کرونا برای دانشجویان دانشگاه “میشیگان”

با توجه به شفاف: این یک آزمون هفتگی اجباری برای دانشجویانی است که در زمستان در دانشگاه زندگی می کنند ، آموزش می بینند و تحقیق می کنند.

مسئولان دانشگاه گفتند که آزمون برای این گروه از دانشجویان قبل از شروع فعالیت های دانشگاه لازم است.

این تجربیات با تصمیم دانشگاه میشیگان مطابقت دارد که دانشجویان را مجبور به ترم زمستانی می کند تا دانشجویان را در خانه نگه دارد و از شلوغی بیش از حد خوابگاه های دانشجویی جلوگیری کند.

علاوه بر اجرای این آزمون ها برای دانشجویان ، دانشگاه میشیگان قصد دارد تعداد آزمایش های بدون علامت دریافتی از اعضای جامعه دانشگاهی خود را افزایش دهد.

بدون امتحانات بدون علامت هفتگی ، در دسترس همه کارکنان ، اعضای هیئت علمی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، متخصصان و دانشجویان مقطع کارشناسی است که در آزمون اجباری شرکت نمی کنند.

دانشجویانی که در زمستان به دانشگاه بازمی گردند با یک رویکرد سختگیرانه و بدون قضاوت در اجرای سیاست های Covid-19 روبرو می شوند.

در صورت عدم رعایت این قوانین ، دانشجویان با جریمه های سنگین روبرو می شوند. این مجازات ها بسته به نوع تخلف شامل آزمایشی خودکار ، فسخ قرارداد مسکن دانشگاه و نوشتن وام از سازمان های دانشجویی است.

رئیس دانشگاه میشیگان گفت: “برنامه ترم زمستانی ما بهترین برنامه یادگیری و تجربه است.” امکان ارائه آموزش مشترک در دانشگاه وجود دارد ، اما این دانشگاه به اساتید ما اجازه می دهد تا طبق صلاحدید خود کلاسها را دنبال کنند. این بدان معنی است که اگر استادی ترجیح می دهد آموزش حضوری را دنبال نکند ، می تواند دروس خود را کاملاً مجازی ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا