تست کرونا در منزل و محل کار راحت تر از همیشه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق گزارش تجارت خبرگزاری آنلاین، برای تست کرونا به کجا مراجعه کنم؟ آزمایش COVID-19 چگونه انجام می شود؟ نحوه سرو کردن تست کرونا در خانه خانه استفاده می شود؟ آیا انجام آزمایش PCR در خانه یا محل کار خطرناک است؟ تست PCR چقدر است؟ چه موقع باید تست تاج بزنیم؟ چه مدت طول می کشد تا پاسخ آزمایش PCR مشخص شود؟ برای در دسترس بودن نتایج آزمایش Covid-19 چه باید کرد؟

اینها سوالات متداولی است که این روزها زیاد پرسیده می شود. کرونا به راحتی سبک زندگی ما را تغییر داده و به نظر می رسد که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنیم. به همین دلیل بهتر است پاسخ س toالات متداول را بدانیم تا کمی از اضطراب و استرس خود بکاهیم.

برای انجام تست تاج به چه مراکزی مراجعه کنیم؟

به منظور کنترل بیماری و نظارت بر بیماران ، مراکز ویژه ای برای معالجه افراد مبتلا یا مشکوک به این بیماری ایجاد شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ، می توانید به سامانه 4030 مراجعه کنید. به منظور دستیابی به افراد جامعه ، تلاش شده است تا چندین مرکز مراقبت از عروق ویروس کرونا در هر شهر و شهرستان فراهم شود.

البته برای این منظور می توانید از خدمات موسسات پرستاری مانند هوم کا نیز استفاده کنید. این گروه سعی کردند خدمات خود را در زمینه های درمان ، مراقبت و آزمایشگاه در خانه و کار به مخاطبان خود ارائه دهند. هوم کا با کارشناسان مجرب و آزمایشگاه های معتبر همکاری می کند ، بنابراین خدمات خود را با کیفیت لازم به عموم ارائه می دهد.

در حال حاضر ساکنان استانهای تهران ، البرز و مشهد فرصت استفاده از خدمات این مجموعه را دارند. این خدمات می توانند: تست کرونا در خانه در مشهد نقل قول برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت گروه مراجعه کنید. به این ترتیب با انواع مختلف بسته های تست Corona Home Ka آشنا خواهید شد و می توانید براساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

تست تاج چگونه انجام می شود؟

آزمایش کرونا ویروس در خانه در تهران ، مشهد یا ال اروس به صورت آنتی بادی و PCR انجام می شود. آزمون PCR از اهمیت و اعتبار بیشتری برخوردار است. پزشکان این آزمایش را برای تشخیص نهایی توصیه می کنند.

برای این آزمایش ، نمونه ای از ترشحات حلق و حلق و بینی لازم است. نمونه ها با تعویض 15 سانتی متر گرفته می شوند. یک سواب پنبه به عمق گلو یا بینی وارد می شود. در این مدت درد نخواهید داشت اما خوشحال هم نخواهید شد. به عنوان مثال ، وقتی یک تکنسین سواب شما را به انتهای گلو راهنمایی می کند ، احساس سرفه یا خفگی خواهید کرد. برای نمونه برداری ، مبادله باید تقریباً 15 ثانیه بچرخد. بیشتر افراد معمولاً این بار توانایی تهیه نمونه گیری مناسب را دارند. با این حال ، اگر احساس کردید که نمی توانید سرفه خود را کنترل کنید ، حتما علامت را به تکنسین گزارش دهید. حتماً یک دستمال تمیز به همراه داشته باشید تا هنگام سرفه از آن استفاده کنید.

2

آزمایش آنتی بادی کرونا در خانه

برای آزمایش آنتی بادی ها ، باید نمونه خون بگیرید. از این تست به عنوان یک تست تکمیلی یاد می شود. انجام این کار به تنهایی نمی تواند در تشخیص بیماری مثر باشد. با بررسی نتایج ، پزشک مرحله ای را که بیماری به آن رسیده است کشف خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر سطح آنتی بادی IgM زیاد باشد ، این بدان معناست که بیماری در مراحل اولیه است و سیستم ایمنی بدن در حال مبارزه است. اما به طور قطع نمی توان گفت که ویروس Covid-19 سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده است.

اگر مقدار آنتی بادی IgG زیاد باشد ، این بدان معناست که بدن قادر به شکست ویروس بوده و فرد در حال بهبودی است. ممکن است سطح این آنتی بادی برای نشان دادن در آزمایش خیلی کم باشد. به همین دلیل گفته می شود که این آزمایش برای شناسایی Covid-19 فاقد اعتبار است.

برای آزمایش PCR و آنتی بادی نیازی به روزه داری نیست.

آیا انجام آزمایش PCR در خانه یا محل کار خطرناک است؟

از آنجا که ویروس بسیار مسری است ، برخی از افراد فکر می کنند انجام آزمایش PCR در خانه یا محل کار خطرناک است. شما باید بدانید که انجام می دهید تست کرونا در خانه در تهراناز شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. تکنسین خانگی کا از تمام پروتکل های بهداشتی پیروی می کند و از تجهیزات بسته بندی استریل استفاده می کند. بنابراین در خانه بمانید و با اطمینان آزمایش آزمایش ویروس کرونا را در خانه انجام دهید. متخصصان Home Ka در همه سطوح از شما پشتیبانی خواهند کرد.

چه موقع باید تست تاج بزنیم؟

اگر از علائم رایج Covid-19 رنج می برید ، باید پروتکل های سالم را با دقت دنبال کنید. به طور کلی گفته می شود که اگر بعد از 48 ساعت از شدت علائم کاسته نشود و در عین حال داروهای رایج علائم را کاهش یا درمان نکنند ، مراجعه به مراکز بهداشتی یا تماس با متخصصان Home Ka ضروری است.

همچنین اگر با فرد آلوده در تماس بوده اید ، باید پس از سه تا پنج روز آزمایش PCR انجام دهید. آزمایش های اولیه احتمالاً با شکست مواجه می شوند.

مهمترین علائم بیماری Covid-19

تنگی نفس

بدن درد

طاقت فرسا

سرفه خشک

آبریزش بینی

اختلالات گوارشی مانند اسهال و استفراغ

چه مدت طول می کشد تا پاسخ آزمایش PCR مشخص شود؟

نتایج آزمون Corona pcr معمولاً طی 12 ، 24 ، 48 یا 72 ساعت در دسترس خواهد بود. هرچه شرایط بیمار فوری تر باشد ، سریعتر می توان نتیجه آزمایش را ارائه داد.

حتما شرایط قرنطینه را مشاهده کنید تا نتایج آزمایش در دسترس باشد. زیرا تا آن زمان ، شما ظاهراً بیمار و ناقل هستید.

3

تست کرونا در خانه با هوم کا

برای دریافت خدمات آزمایش ویروس کرونا در خانه در مشهد ، تهران یا البرز می توانید با شماره 02191025595 تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را رایگان راهنمایی می کنند. همچنین با مراجعه به سایت www.homeca.ir می توان یک اپلیکیشن را به صورت رایگان ثبت کرد.

این اعلامیه خبر است خبرگزاری آنلاین او در محتوای آنها حرفی برای گفتن ندارد.

دکمه بازگشت به بالا