عمومی

روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، خدا نزار دریکوند در سخنانی گفت: روند ورود به کرونا سلام به شدت در حال افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند ، در روزهای آینده شاهد روزهای سختی در شهر خواهیم بود.

وی گفت: در سه روز گذشته در سلام 955 نفر برای آزمایش کرونا به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد حدود 300 نفر مثبت بودند.

فرماندار فرماندار سلام آمار سه روز گذشته در سلام این بدان معناست که اگر همین روش را ادامه دهیم ، ظرف 10 تا 12 روز آینده ، وضعیت بیماران و بیماران بستری بسیار بحرانی خواهد بود.

دریکوند گفت: “مردم باید پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.” سلام در دو روز گذشته ، آنها روابط خوبی با دفتر مرکزی کرونا برقرار کردند و مغازه خود را بستند ، که این عزیزان از آن استقبال می کنند.

وی گفت: بسیاری از هیئت های عزاداری از پروتکل های بهداشتی پیروی می کنند ، اما هیئت ها و موکب ها تعداد کمی هستند سلام متأسفانه آنها مشکلات سلامتی را نادیده می گیرند و با نوشیدن و چای سلامت مردم را به خطر می اندازند.

فرماندار فرماندار سلام وی با بیان اینکه افرادی که قصد شرکت در مراسم عزاداری روزهای تاسو و عاشورا را دارند باید از دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی پیروی کنند ، اظهار کرد: این عزیزان باید برای سلامتی خود ، خانواده و اطرافیان خود از ماسک استفاده کنند و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

دریکوند گفت: “ما امیدواریم با پیگیری افراد در چند روز آینده شاهد کاهش بیماری عروق کرونا قلب و بستری شدن در بیمارستان باشیم.”

وی افزود: کلیه راههای منتهی به مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری شهرستان سلام آنها مسدود شده اند ، بنابراین ما از مردم می خواهیم در این مناطق نباشند.

فرماندار فرماندار سلام وی اظهار کرد: خودروهای پلاک غیر محلی در سطح شهر یک میلیون و 500 هزار تومان جریمه می شوند که این جریمه قابل بخشش نیست و در صورت دیر پرداخت دو برابر می شود.

دریکوند گفت: “به دلیل انتشار سریع ویروس جهش یافته.” دلتا و میزان بالای آلودگی به این ویروس نیاز به پیروی از دستورالعمل های بهداشتی را بیشتر احساس می کند و هیچ کس نمی تواند با سادگی در امان باشد.

دکمه بازگشت به بالا