ورزشی

تقویم تیم فوتبال تیم امید در سال ۱۴۰۲ مشخص شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال امید که نخستین اردویش به زودی در مرکز ملی فوتبال برپا می‌شود، علاوه بر انجام بازی‌های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت‌های دوستانه، سه رویداد مهم بین‌المللی را پیش روی خود دارد.

شاگردان رضا عنایتی از ۱۳ تا ۲۱ شهریور باید در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به میدان بروند. مسابقاتی که قرعه‌کشی آن فردا پنجشنبه برگزار می‌شود و حریفان و کشور میزبان مسابقات امیدهای کشورمان در این مرحله مشخص می‌شوند. امید ایران به همراه مالزی، میانمار، کامبوج، سوریه، هند، سنگاپور در سید دوم قرار گرفته است.

تنها ۹ روز بعد مرحله از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا، حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در تقویم تیم امید درج شده است. مسابقاتی که با یک سال تأخیر به دلیل شیوع کرونا، از یکم تا شانزدهم مهرماه سال جاری در چین برگزار می‌شود.

اما مسابقات مرحله نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که میزبانی آن برعهده کشور قطر است از ۲۷ فروردین تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

تیم ملی امید علاوه بر این رویدادهای رسمی، در نخستین تورنمنت قطعی شده خود از ۲۲ تا ۳۰ خردادماه سال جاری در رقابت‌های غرب آسیا به میدان خواهد رفت که با شرکت مجموعا ۹ تیم شامل تیم‌های عراق (میزبان)، اردن، لبنان، فلسطین، سوریه، امارات، یمن، عمان در سه گروه ۳ تیمی برگزار می‌شود و جزئیات تکمیلی آن به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا