ورزشی

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

حسین بهشتی نژاد در حاشیه برگزاری رویداد ملی دومین گام دانشگاه آزاد اسلامی «عصر امید» در مصلای تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا، اظهار کرد: این تیم در که ما کار می کنیم تخصصی در زمینه بتن مقاوم در برابر خوردگی است.

وی گفت: ما از یک چرخه کامل در فعالیت خود استفاده می کنیم. ما تولید قطعات پیش ساخته بادوام را برای تقویت پایه های شبکه های توزیع توسعه داده ایم.

مدیرعامل دهر آروین ناب که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند فعالیت می کند، با بیان اینکه پایه های شبکه های توزیع در خطر است، گفت: با استفاده از قطعه آماده، پایه های شبکه های توزیع را تقویت خواهیم کرد. “


بیشتر بخوانید:

محصولی که با یک دست چند هندوانه می چیند!

انعقاد 10 قرارداد پژوهشی دانشگاه آزاد خراسان شمالی در دوره امید

طراحی، ساخت و تولید گریس های صنعتی خاص و پیچیده

امضای هفت تفاهم نامه با دانشگاه آزاد لینگان نمایشگاه عصر امید


بهشتانی نژاد یادآور شد: در حوزه دوم خدمات دانش بنیان را فعال کرده ایم تا بتوانیم مبحث پایش خوردگی، پایش سازه های آسیب دیده و پایش سازه های در معرض شرایط فرسایش را تکمیل کنیم.

تایید شده: یکی دیگر از محصولات نانو افزودنی چند منظوره سیمان برای افزایش مقاومت سایشی و مقاومت فشاری بتن در بتن استفاده می شود و این ماده بر پایه کانی هایی است که کانی های آن مختص خراسان جنوبی و اطراف نهبندان است.

آروین ناب مدیرعامل دهر توضیح داد: قطعات پیش ساخته بتنی نیز از فعالیت های جانبی این شرکت است و استفاده از محصولات ما باعث ایجاد بتن قوی و افزایش عمر مفید سازه های بتنی به ویژه در مناطق دریایی و فرسایش شده می شود.

بهشتانی نژاد خاطرنشان کرد: سازه های بتنی در صنعت برق و آب باعث بهبود و افزایش عمر مفید تاسیسات می شود.

به گزارش آنا، دومین گام از رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» معرفی تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت های حوزه فناوری و نوآوری در دانشگاه با هدف بسترسازی است. برای راه اندازی فرصت های کسب و کار، دانش و اشتغال برای دانشجویان در چهلمین سالگرد این دانشگاه تحت عنوان 1000 گروه تحقیقاتی و زیرساختی، 1000 ایده و استارتاپ و 1000 شرکت فناوری و خلاق 8 تا 11 خرداد 1401 در مصلای تهران راه اندازی شد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا