علمی و پزشکی

توییت وزیر بهداشت درباره بازگشایی مساجد در شب‌های قدر

وزیر بهداشت در مورد بازگشت از مسجد در شب شوم ، می گویند: هنگامی که به توصیه مقام معظم رهبری مبنیبر پیدا کردن یک راه برای بازگشایی این مسجد برای مرده مشتاق مطابق با اصل بصورتی پایدار و محکم در شب شوم., جلسه دادیم و خوشبختانه به مناسب داریم.

به گزارش دیباروز ، دکتر “نمک” در صفحه توییتر خود نوشت:

“امروز درست پس از پیشنهاد مقام معظم رهبری مبنیبر پیدا کردن یک راه برای بازگشایی این مسجد بهروی مرده مشتاق مطابق با اصل بصورتی پایدار و محکم در شب شوم., جلسه دادیم و خوشبختانه یک راه حل موثر ما است که بلافاصله اعلام خواهد شد.
امید است نماز مرده هنوز هم همراهمان بود.”

از آن خواهد شد به یاد می آورد که در همان اتصال حجتالله Nguyen, سخنگوی ستاد استان در مقابله با حاشیه, در استان اصفهان, ایران, دوشنبه, 21 ژانویه. اخبار بدانید: شب شوم در کسانی که در آن منابع و مدیریت سازمان یافته هستند.

وی افزود: محل برگزاری این شب شوم تعیین شده ، فضا, گی, کنترل, است که در این زمینه از علی(ع) و صحن مسجد سید, مسجد جامع است.

Nguyen در مورد امکان استقرار مراسم شب شوم در مکان های مشخص شده در. صحبت از برگزاری مراسم لیالی اهمیت در جلسه سی و دو مقر استان مفصل با حضور همه اعضا مطرح شد که یک سری از مراکز است که توانایی سازمان در این مراسم به, و صدا و سیما نیز پوشش زنده در این جلسه مشخص شد. محل برگزاری این شب شوم آن روشن می شود فضای روبازی است که آنها می توانید آن را کنترل کنید. به عنوان زمینه علی(ع) است که در نزدیکی مسجد سید, مسجد جامع است و هر سال هم, در این مراسم از مسجد جامع در شب قدر ایران]و در این زمینه از علی(ع) بود که مراسم این شب برگزار خواهد شد.

وی افزود: صحن مسجد سید نیز یک محل که در آن وجود دارد یک فضای بزرگ با ورود و خروج مناسب است. بنابراین قوانین و مقررات کتاب بسیار مهم را در صحن مسجد در این روز بود. همچنین ورزشگاههای تختی پسر ۲۲ بهمن و انقلاب از جمله مکان هایی است که در آن توانایی سازمان از مراسم شب سرنوشت خود است که در نهایت یکی از خانه مسابقات انتخاب خواهد شد.

سخنگوی ستاد استان در مقابله با حاشیه ای در استان اصفهان گفت: مکان هایی مانند باغ رضوان نظر است که جمعی از مردم در این جا مطرح شده است. همچنین مراسم شب در گلستان فلج شده و از این جهت باید توانایی برای کنترل جمعیت وجود دارد نه بیش از حد شرق خواهد بود و مورد تایید نیست اما با همه چیز این توضیح می دهد که مقدر شده است برای شهر اصفهان و ۲۳ شهر دیگری در استان استاندار در هماهنگی با کشیش جمعه جلسه هیات برگزار خواهد شد در جلسات آن برگزار می شود مراسم شب شوم در بسیاری از نقاط پیشنهادات ساخته شده است.

من ادامه داد: بنابراین اگر فرمانداریها با اعضای ستاد رینگ توصیه هایی را در این زمینه ارائه پیشنهادهایشان در جلسه دوشنبه یا سهشنبه کارکنان مقابله با لوس آنجلس و در نهایت پس از بررسی به آنها ابلاغ شود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا