عمومی

حضور در مراسم عامل قرمز شدن وضعیت ایذه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عبدالله یزدبانا در جلسه فوق عصر پنجشنبه نادر اردوگاه ویروس کرونا ، که در اتاق جلسات فرماندار برگزار شد ، گفت: “رئیس دانشگاه علوم پزشکی الاهواز قول داد اوایل هفته آینده امکانات ویژه ای برای شبکه بهداشت ایذه فراهم کند.”

وی مهمترین عامل سرخ شدن وضعیت ایذه را عزاداری و شادی اعلام کرد و افزود: مسئولان باید الگویی برای مردم در اجرای مصوبات ستاد کرونا باشند ، با کمک مسئولان و خانواده ها می توان شاهد تغییر وضعیت ایذه از قرمز به تاج آبی.

حسن النبوتی ، فرماندار شهرستان ایذه گفت: “ما امیدواریم که مردم شهر ایذه حساسیت لازم را در این زمینه داشته باشند و دستورالعمل های بهداشتی را دنبال کنند.”

وی اظهار داشت: وجود ویروس جهش یافته در خوزستان ساختار متفاوتی دارد و این هشداری برای جامعه است اما اقدامات انجام شده توسط مسئولان مطابق با شرایط فعلی نیست.

فرماندار شهرستان ایسه با بیان اینکه این شهر از شرایط خاصی برخوردار است گفت: مردم باید آموزش ببینند زیرا عادی سازی به مردم آسیب می رساند. بنابراین اگر دو قسمت دیگر از هاله را اضافه کنیم و مردم مطابقت نداشته باشند ، مسئولیتی متوجه آن نخواهد بود.

النبوتی گفت: این تعطیلات شرایط خاصی را نشان می دهد و ما برای حفظ سلامتی مردم مجبور به اعمال این محدودیت ها شدیم و من از همه مردم بخاطر این تعطیلات عذرخواهی می کنم.

رئیس بیمارستان شهدای آززا گفت: تأمین پیگیری های بیمارستان دستگاه تنفس اکسیژن سازها از تهران به ایسه منتقل می شوند.

وی ادامه داد: 12 بیمار در بخش مراقبت های ویژه به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه دقایقی پیش یکی از آنها فوت کرد.

امر الله الله اراکی افزود: “به دلیل کمبود تخت بیمارستان ، مجبور شده ایم بیماران مازاد را به سمت بیماران اورژانسی بیاوریم.”

وی تأکید کرد: وقتی بحرانی در شهر رخ می دهد ، همه دستگاه ها برای غلبه بر این بحران کنار هم قرار گرفته اند.

دکمه بازگشت به بالا