عمومی

خاموشی چشم و چراغ کوچه حاج‌نایب

بیوک چیتچیان یکی از آخرین بازماندگان از کتاب جاده را از طریق زندگی است. بیوک چیتچیان تا ۹۵سالگی با وجود همه مشکلات فروشگاه کتاب مرتضوی به نور آمد بسیاری از کتابفروشی کوچه حاجنایب برای روشن نگه دارید. او قطعا یک نماد است از زندگی فروش کتاب کوچه حاجنایب بود.

اخبار و گزارش روزنامه … اخبار نوشت: “پیرمرد عصازنان کوچه حاجنایب در دستیابی به روی صحنه به صفحه نمایش بزرگ. از کوچه اما حاضر ، همه به احترامش ایستاده و سلام است. کتابفروشانی که گاهی اوقات مغازههایشان باز دولت است. مغازههایی که دیگر کتابفروشی آنها را تغییر دهید مردم وجود دارد. پیرمرد چشم و چراغ کوچه حاجنایب بود. از ابتدای کوچه در آمریکا, ده, پانزده و فاصله اضافی اما در این فاصله کوتاه با آرام او به یاد بسیاری از طول می کشد. پاراگراف روابط با هم شاخ و کور. او نگاهی به درب بسته کتابفروشی میاندارد. دو – سه تا از کتاب که دایرند سلام و با تشکر از شما و علیک هستند. از پلههای دشوار عبور یکییکی صعود برای رسیدن به کتابفروشی ایران. عبا و عمامهاش قالب و بعد از صندلی در گوشه ای از خانه کتاب نشسته است. ۴۰ سال از این زندگی اما بیوک چیتچیان این گونه گذشت.

مرده بیوک چیتچیان در پایان این نماد به کتابفروشان تهران در کوچه حاجنایب خیابان بیشتر است. در ۲دهه از طریق انبوهی از کتاب کوچه حاجنایب یکییکی بسته شد و کرکرهها پایین سوالات و رفتن. اما بیوک چیتچیان تا ۹۵سالگی با وجود همه مشکلات فروشگاه کتاب مرتضوی به نور آمد بسیاری از کتابفروشی کوچه حاجنایب برای روشن نگه دارید. او قطعا یک نماد است از زندگی فروش کتاب کوچه حاجنایب بود.

بیوک چیتچیان در ۱۳۰۲ در تبریز به دنیا آمد. در سال۱۳۲۲ به نجف امروز. او گفت: “ما از سن جوان می خواهید برای رفتن به نجف. زمانی که نام جنگجو که اطلاعیه ها من می خواهم من نه سرباز. برای همین قاچاقی رفتن به نجف.” سال ها در نجف اشرف برای تحصیل مذهبی به کار می کنند. در این صورت مدت تحصیل به خرید و فروش نسخ خطی و شلوغ است. به روز نگه داشتن علاقه مند به کتاب و چاپ و نشر و به مشورت همشهریاش زمینه اسلامی سیداسدالله مدنی تبریزی حرفه ای لیست انتخاب.

آزمون محیط زیست طلبههای ایران, نجف اشرف در دهه ۳۰ شما ۴۰ و ۵۰ بعد از تاریخ انقلاب اسلامی از دست رفته و شخصیت به عنوان سیداسدلله مدنی تبریزی و نصرالله خلخالی هیچ. آنها در محافل طلبههای ایران, نجف, آنها تا به حال به چیزهایی که ایرانیان نجف رسیدگی و آنها کیر آنها درس امام خمینی (ره) سال ها در تبعید رونق قرار گرفته است و اساس قدرت او سودآور است و… .

شهید محراب ، رهبر اسلامی سیداسدالله مدنی کمک بیوک چیتچیان در ایجاد کتابفروشی مشکل است. “المکتبه اولمرتضویه لإحیاء الآثار الجعفریه”. هماوست که بسیاری از کتاب برای انتشار, او پیشنهاد کرد و گفت: در خانه, دانشجو, جوان تبریزی پاتوق بسیاری از طلبههای ایران نجف و امام بود. که نظر به این دلیل که دکتر و مسلمان حکیم همچنین گاهی اوقات رفتن به کتابفروشی مرتضوی سرمیزدند. بیوکآقا که در حال حاضر وجود دارد که در … در مجموع حدود ۱۴سال در نجف اما هنوز هم ۵ سال گذشته به کتاب فروشگاه را تصویب کرده است. به گفته حمید خان جلیسه., محققان این کتاب یکی از اولین کتاب منتشر شده مکتبه مرتضوی “خدا قدسیه” field مسلمانان محمدحسین غروی اصفهانی (کمپانی) است.

سالهای دهه۴۰ و ۵۰ سال شیوع کتاب های مذهبی در ایران. بزرگ چاپ و نشر به انتشار کتاب های مذهبی, جلد است. بازار تهران, افراطی, کتابفروشی ملی. از بازار بینالحرمین به شمال غربی (کشاورزی). دامنه این کتاب شمال غرب تا لالهزار نیز کشیده شده است. در این میان کوچه حاجنایب کوچه اختصاصی به فروش کتاب به کوچهای که از آغاز تا پایان به طور کامل در ساییدن کتابفروشیهاست و خشت به خشت کوچه کتاب ساخته شده است.

بیوک چیتچیان در آخرین سال از دهه ۳۰ از نجف به تبريز. ازدواج کار و یک به دو سال در تبریز به منظور ایجاد کتاب مشغول است. اما به زودی در آغاز قرن ۴۰ به تهران و به نوبه خود در لیست و انتشاراتیاش در بینالحرمین رنگرزی عملیات. در میانههای دهه ۵۰ در اوج رونق کوچه حاجنایب در مرحله به صفحه نمایش بزرگ و روشن کردن لیست مرتضوی در دوشنبه پاساژ فرودگاه مقر استقرار دائمی حاجآقا بیوک.

ناشر این توافق است نسبت به انتشار و استقرار لبنان و کاظمینی و دیگر کتاب ها از جمله موسسه انتشارات اسلامیه که ناشران از آثار کلاسیک شیعه است که محل بود و بسیار بسیار افراد مسن آن است. به عنوان استاد تخت استاد محمد تقی سوزن می گویند برای سر و… “المبسوط” صبر و شکیبایی “انیسالاعلام Fi نصرالاسلام” اثر Ms فخرالاسلام “او گفت:. مجمعالبحرین” طریحی و “محاسبهالنفس” سیدبن طاووس از جمله کتاب بود که علی جلیسه در فهرست کتاب نسخه مرتضوی درآمد.

پس از پیروزی انقلاب نیز در بازار کتاب های مذهبی با فشار دادن ساخت در نظر میگیرد. میل به خواندن و دانستن و به دنبال ریشه اسلام و مذهب شیعه و یا شور و شوق انقلابی که باعث مذهبی کتاب چند بار تجدید چاپ شده است. نوآوری چاپ چندصدهزارتایی کتاب در سال ۲۰۰نسخه و ۵۰۰نسخه امروز برای ادامه به نگاه هنوز هم.

اگر گذرتان به کتابفروشی های ایران می افتد با انبوهی از کتاب چهره است که در قفسه ها از زمین تا سقف, فروشگاه, کتاب, بود, بودند, و غیره. مناسب آن قدر ضیق است و بسیاری از کتاب های دم ” بود و در این کتاب چگونه به احساس نیست. کتاب تازه های کتاب و جمعه دست ، کتاب های درسی در سوئد., کتاب تاریخچه و نظرات. او چیتچیان گوش نشستن در یک صندلی به اندازه کافی برای ساختن یک کتاب کتاب فعالیت های مشابه به پیشنهاد کار می کند. آن است که اهمیت حراج کتاب شده است که حتما با یک کیسه پلاستیکی پر از کتاب که ترک خواهد بود.

بازار کتاب در دهههای۴۰ و ۵۰ کمک من شهر جمهوری و از آنجا به مقابل دانشگاه رفتن و راستههای تازه لیست به صورت زیر است. اما بیشتر کتابفروشی-دین در هنر عناصر در پشت و در ادامه از آن لیست تمام نیروهای امنیتی. سبک و ثبت نام از چاپ و نشر و کتاب تغییر خواهد کرد. تشنگی به نظر می رسد سیریناپذیر کتاب های مذهبی, به من کمک آن فروکش می کند. روش توزیع و به روز رسانی هستند. اما بیشتر ناشران و کتابفروشان خیابان, سطح, شمال, غرب و کتاب و سنت عروسی و آدرس روزآمدشدن در آنها ،

دهههای۸۰ و ۹۰ سال از بسته شدن و تغییر لیست سطح است. الکتریکیهای لالهزار تا شمال غرب جلوتر است. فروشگاه آمریکایی یکییکی محل کتابفروشی کوچه حاجنایب از دست داد. برخی قبلا واقعیت پذیرفته شده و عرصه را واگذار کرده به آنها. تعدادی دیگر از کجدار و مریز باید ادامه یابد. بسیاری از قرآن و مفاتیح را یادداشت و من سراغ منطقه و آنلاین و موم و رشته ای از دانه و کاملا از معاون و فایل های یک کمکدرسی ، و آن است که هنوز هم یک مشتری وجود دارد.

اما بیوک چیتچیان ، بیتوجه به اتفاقها و تغییر به عنوان تمام روز ۴۰سال گذشته به کتابفروشیاش در کوچه حاجنایب به نوبه خود و در فروشگاه کتاب باز می شود و منتظر نشستن. در سال های اخیر هر گونه مزایای از حاجنایب نام حاجآقای چیتچیان یکی از به نوبه خود. در دولت یازدهم و پسر او وزیر از قدرت اما او با استفاده از موقعیت پسر فقط می خواهم که اهمیت این است که ماشین او هر روز سنگلج به رهبر بازار است. اجازه دهید وجود بالا کوچه حاجنایب به حاجآقا بیوک نشده است ساخته شده بیشتر مراحل را برای رفتن. حضور است که باعث می شود مرد کتابفروش انتشارات غدیر زمان برای رفتن.

افسانه کتابفروشیهایی آن است که هنوز هم در گوشه ای از بازار و کوچه حاجنایب نوع. خیلی غریب و تأثربرانگیز بود. کتابفروشی بزرگ حوزه علمیه اسلامیه یک نسخه خواهد شد در سمت چپ در اصول و دستورالعمل ها و توضیح و … گوش داده شده است و پوسترهای بزرگ ورزشی گل, طبیعت, فروش. دیگر شاخه های این کتابفروشی در محله شمسالعماره در. تقریبا مغازه قرن و نماد خود را و ده بار آجیل هستند. کتابفروشی اسلامیه در کنار مدرسه که در اطراف ۱۲۰سال دوستیابی و قدیمی ترین کتابفروشی در ایران درست نیست. او کتابچی می گویند “حتی درآمد کافی ندارند که ما می توانیم این حقوق از یکی دو کتابفروشمان با یکدیگر,” او گفت:.”

مرده بیوک چیتچیان بیشتر از کسانی که درگذشت یک ناشر یا کتابفروش یا بسته یکی از آخرین کتاب فروشی زنده کوچه حاجنایب اگر هر نماد است از انتهای کمر, فروش کتاب-دین در ایران در بازار تهران و خیابان از طریق کوچه و حاجنایب.”

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا