اقتصادی

خودروهای سنگین؛ خریدار آبروی خودروسازان داخلی است

ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولید شده در فوریه سال جاری نشان می دهد عملکرد خودروسازان داخلی در تولید خودروهای سنگین بسیار بهتر از تولید وسایل نقلیه سبک به ویژه کامیون های کوچک است.

طبق گزارش ارزیابی کیفیت ارائه شده توسط شرکت کیفیت و کالیبراسیون ایران (ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولید شده در فوریه سال جاری ، در گروه مسافران گروه مینی بوس و اتوبوس متوسط ​​، مینی بوس ایسوزو سحر و در گروه کامیون ها. NPR75K و NMR85 بهمنی دیزل که همگی توسط بهمنی دیزل تولید می شوند ، با پنج ستاره به بالاترین کیفیت دست یافتند.

با این حال در ماه فوریه نسبت به ژانویهمینی بوس ایسوزو سحر و کامیون NPR75K از چهار ستاره به پنج ستاره با کیفیت بالا ارتقا یافتند ، اما کامیون NMR85 نیز در ژانویه پنج ستاره تولید کرد.

همانطور که گفته شد ، در گروه مینی بوس ها و اتوبوس های متوسط ​​، مینی بوس ایسوزو سحر پنج ستاره کسب کرد ، سپس کامیون مسافربری ایران ، خودرو دیزل و مینی ون دیزل شیلر بهمن توانستند از این پنج ستاره با کیفیت در این بررسی چهار ستاره بگیرند.

همچنین در این گروه به مینی بوس آریان ساخت ایران خودرو دیزل سه ستاره با کیفیت اعطا شد.

در بخش مسافران ، در گروه اتوبوس ها ، اتوبوس شهری ATROS ایران-خودرو دیزل به یک شهر سه ستاره تبدیل شده است.

در گروه کامیون در بخش کامیون ، از محصولات دیزلی گروه بهمنی ، همانطور که گفته شد ، کامیون Isuzu NMR85 و کامیون Isuzu NPR75K هر پنج ستاره با کیفیت را از آن خود کردند ، کامیون بهمن دیزل شیلر و کامیون الوند ساخت سایپادیزل دارای چهار ستاره با کیفیت پنج ستاره.

شایان ذکر است که کامیون الوند نیز در ماه فوریه مورد ارتقا قرار گرفت و در ژانویه سه ستاره بود.

در بخش کامیون ، کامیون Isuzu NPR75M Bahmani Diesel چهار ستاره با کیفیت دریافت کرد و به کامیون Benz WH Siba سه ستاره با کیفیت متوالی اهدا شد.

در گروه قاتلان ، ماشین کشنده جدید Photon Auman H4 شرکت ایران و دیزل و کشنده FAW J6 Sibamotor دارای چهار ستاره با کیفیت هستند.

همچنین ، پیلسون سیتروئن C7 در رده اتومبیل های با کیفیت سه ستاره جنگید.

این گزارش نشان می دهد که شرکتهای خودروساز در تجارت وسایل نقلیه سنگین عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر تولیدکنندگان وسایل نقلیه به ویژه سازندگان کامیون دارند. در حالی که در کامیون ها ، بالاترین کیفیت کسب شده سه ستاره است. در گروه وسایل نقلیه سنگین کیفیت از سه ستاره کمتر نیست و اکثریت وسایل نقلیه چهار ستاره و پنج ستاره هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا