عمومی

در حوزه مسکن و اشتغال برنامه جدی دارم

با توجه به پایگاه داده شبکه خبری ،
علی رضا زاکانی پس از ضبط برنامه انتخاباتی خود در ساختمان رادیو شهدا در جمع خبرنگاران ، در پاسخ به این سوال که برای کاهش هزینه های بی رویه در دولت خود چه برنامه ای دارید؟ وی افزود: “این موضوع به نظارت مرتبط است و ما با قیمت های بی رویه ای روبرو شدیم که دولت به وظیفه خود برای کنترل قیمت مواد اولیه برای مردم عمل نکرد.”

زاکانی گفت: امسال 9 میلیارد دلار برای واردات نهاده ها اختصاص داده شد و تصمیم بر این شد که نهاده ها تأمین شود اما عدم نظارت بر توزیع باعث اجاره برای برخی از افراد و مرغ ها شد که باید کمتر از 15000 تومان به افراد می رسید. . “گاهی اوقات ، حتی به بیش از 35000 تومان هم می رسید ، یعنی ما پول هیزم را می دادیم و پیاز می خوردیم.

وی گفت: نظارت بدون حضور مردم و اتحادیه ها امکان پذیر نیست و وزارتخانه ها باید وظایف نظارتی خود را انجام دهند اما ما دیدیم كه وزارتخانه های سكوت و كشاورزی همدیگر را قبول ندارند. دولت نباید اختلاف خود را روی میز مردم بگذارد و باید مشکلات مردم را با بنده حل کند و مردم را درگیر امور کند.

زاکانی در پاسخ به س questionالی: برای بهبود زندگی مردم چه برنامه ای دارید؟ وی گفت: ما چهار برنامه تحول آفرین در برنامه خود داریم كه رویكرد اول آن در زمینه اقتصاد مدیریت است ، زیرا اقتصاد ما در حال حاضر دولتی است. در این راستا ، اساس حرکت ما مبتنی بر جهش تولید و رفع موانع تولید است که ما با یاری خدا و همه متخصصان در تلاش هستیم تا مشوق های تولیدی ایجاد کنیم تا تولید حرف اول را بزند.

کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مقابله با فساد اقتصادی و بوروکراسی و رفع موانع جدی برای تولید هدف اصلی ماست و ما در بخش تولیدی کار خواهیم کرد که ثروت و قدرت برای همه ایجاد خواهد کرد. ” آن را به عنوان یک مشکل جدی حل کنید.
زاکانی افزود: “برابری در تولید و توجه به توزیع مناسب می تواند فقر را برطرف کرده و نشاط را به جامعه بازگرداند.”

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تمام تلاش وی استفاده از قابلیت های رسانه ملی و همچنین فضای مجازی است ، اظهار داشت: برنامه های خود را به این ترتیب ارائه می کنم و امیدوارم 42 سال تجربه را به زبانی علمی و روان به اشتراک بگذارم. ” برای ارائه آن به عموم مردم و توانایی ترغیب نخبگان جامعه برای مشاهده تحولی بزرگ در ایجاد یک ایران قدرتمند و پیشرفته.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه شما چه برنامه ای برای مراقبت از جوانان در دولت خود دارید؟ وی ادامه داد: “ما باید کاری کنیم که امید را در جوانان زنده کنیم و در مسیر تحول دولت خود ، اصول 10 ، 28 و 31 قانون اساسی را در اولویت جوانان می دانم.”

زاکانی گفت: در زمینه خانواده ، مسکن و اشتغال که مربوط به مسئله جوانان است ، من یک برنامه جدی دارم و تلاش من این است که اضطراب جوانان را برطرف کنم و آنها را به خود ایمان آورم. استفاده از جوانان روشنفکر موضوع دیگری است که من باید از آن به عنوان ستون و لوکوموتیو دولتم استفاده کنم.

دکمه بازگشت به بالا