عمومی

دستیابی به گلوله‌های هوشمند

به گزارش پایگاه خبری دیباروز،

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم بزرگداشت دومین جشنواره مرکزی طرح های نیروگاهی گفت: تجهیزات در حوزه لجستیکی مهم است اما علاقه به نیروی انسانی متعهد، توانمند، متخصص و متعهد افزایش می یابد. تحرک در سطح به واحدهای درهم و برهم تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه مبانی رهبری در ارتش مبتنی بر سه اصل حکومت داری، عدالت محوری و شایستگی است، افزود: فرمودند پس اگر در نگا امروز از حاکم به عنوان یک اصل مهم تعبیر می شود، باید همه کارها انجام شود. بر این اساس. خداوند متعال فهرست می کند.
وی افزود: در حوزه تحرک، این مولفه امروز به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران این نیرو تبدیل شده است.
امیر سرتپ کیومرث حیدری خاطرنشان کرد: در زمینه تولید قطعات یدکی و کارخانجات شهید زهران و در زمینه ارتقای سطح کیفی بالگردها، صنایع یالی را راه اندازی کردیم که امروز در تولید قطعات زرهی، توپخانه، خودکفا شده است. هلیکوپتر و … می باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه دستاوردهای مهمی در زمینه مهمات و حفظ و بازسازی برخی تجهیزات داشته ایم، خاطرنشان کرد: تولید و نگهداری مهمات یک علم است و نیروی زمینی ارتش توانسته است سرآمد باشد. در این زمینه، یک جنبش جهادی وفادار. وی افزود: در زمینه اطلاعات و نگهداری کار بزرگی انجام داد و تمام مهمات خود را از الگوی سنتی خارج کرد تا جایی که به دستور شاهزاده سرلشکر موسوی فرمانده کل نیروهای مسلح. انتقال مهمات ارتش از فضای باز به محله های فقیر نشین سرپوشیده یک معجزه محسوب می شد و علاوه بر آن گلوله های هوشمند در زمینه زرهی، توپخانه و هلیکوپتر به دست آوردیم.
امیر سرتیپ حیدری دستاوردهای مهم در حوزه تحرک را مرهون پشتیبانی فرمانده بصیر و مهارت ارتش دانست و تاکید کرد: بدون حمایت ستاد کل نیروهای مسلح، صنایع داخلی و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح دستاوردهای مهم ارتش به دست نمی آمد.
وی در پایان عملکرد معاونت آمادگی و پشتیبانی در ارتش را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: امروز کادر آماده وظایف مهمی را با درایت، تواضع و تعهد در تمامی یگان های نزجا انجام می دهد و در تقویت آن گام های بلندی برداشته اند. تحرک ابن نرو».
در این مراسم از نفرات برتر رشته لجستیک تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا