ورزشی

دستیاران بردیف مشخص شدند/ حضور مربی سابق رئال مادرید در تراکتور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، الف brdef وی که مسئولیت تمامی امور فنی باشگاه تراکتورسازی را بر عهده دارد، امروز با کمک دستیارانی از اسپانیا، ترکمنستان و روسیه به تبریز آمد.

راهرو.. بالکن یک خانه زمینی دانیلانسدیمیتری کیریشنکوکارلوس گونزالس و ادوارد کندوکوف دستیار محسوب می شوند brdef برای حضور تیم فنی تراکتور هستند.

قابل ذکر است که کارلوس گونزالس هفته آینده به تبریز سفر خواهد کرد.

رزومه هر یک از این مربیان را به اختصار بررسی می کنیم.

راهرو.. بالکن یک خانه زمینی دانیلانس این مربی 69 ساله اهل ترکمنستان، تابعیت اتریش و مولداوی دارد و تجربه زیادی در مربیگری دارد. حتی سرمربی تیم ملی مولداوی، شریف مولداوی، روستوف و کمک به تیم هایی مانند چربی کازان قزاقستان شور و شوق را دید. این مربی مدتی آکادمی باشگاه را اداره کرد چربی کازان او نقش مهمی در معرفی بازیکنان جوان به سطح اول فوتبال روسیه داشت.

حداکثر عملکرد دانیلانس بازگشت به فصل 2016-2017 و همچنین کسب نتایج عالی با روستوف او در لیگ روسیه موفق شد به پیروزی تاریخی سه بر دو مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و شکست پرگل دست یابد. اسپارت پراگ تساوی با منچستریونایتد و آیندهوون برای رسیدن به لیگ اروپا و نمایش سخاوتمندانه و جذاب مقابل حریف اتلتیکو مادرید بود

این مربی با راهنمایی روستوف او در مقابل بزرگان روسیه نیز نتایج چشمگیری کسب کرد. به طوری که تیم ها شکست می خورند چربی کازانو زسکا مسکو و اسپارتاک مسکو و تساوی مقابل آنها زنانگی با راهنمایی دانیلانس معلوم می شود که

دیمیتری کریچنکو این مربی 45 ساله اهل روسیه است که سرمربی این تیم است اوفا، مربی موقت در روستوف و کمک مربی تیم های پرشور قزاقستان، اوفا و روستوف او کار می کرد

کارلوس گونزالس 49 ساله است و در بارسلون اسپانیا به دنیا آمده است. او در سال 2008 کار خود را به عنوان بدنساز در باشگاه بزرگ رئال مادرید آغاز کرد.

گونزالس در طول دوران مربیگری خود پست های مختلفی را در این کشور داشت تیم فنی تفاوت واقعی جامعهنیوکاسل تیم ملی بحرین اف شریف مولداوی، الاهلی امارات، العین امارات، اطلس مکزیک، بی y مسیر ایالات متحده تایلند و نیروی هوایی عراق را دارد.

گونزالس سابقه همکاری با مربیان مشهوری مانند خوزه مورینیومانوئل برزخراموس آن را خواند، مارک شوسترو زلاتکو دالیک و زوران او چیزی در کارنامه خود دارد.

ادوارد کندوکوف همچنین به عنوان یک مربی توانبخشی در تیم فنی brdef او خواهد آمد.

دکمه بازگشت به بالا