عمومی

دلیل اصلی افزایش بیماری عروق ویروس کرونا در اهواز است

با توجه به پایگاه اطلاعاتی شبکه اطلاعات ،
دکتر حریریچی ، معاون وزیر بهداشت ، امشب در یک برنامه آنلاین درباره برنامه عنوان خبر داد که وی تا زمان اطلاع بیشتر درباره ویروس کروناویروس با ما بوده است.

وی افزود: با تأکید بر فاصله اجتماعی می توان اثرات منفی اقتصادی و اجتماعی این ویروس را خنثی کرد.

معاون وزیر بهداشت افزود: افزایش تعداد بیماران کرونری بستری شده در بیمارستان های اهواز نشان از بی توجهی به مسافت اجتماعی دارد.

“مردم به شیوع تاج توجه نمی کنند. مردم نباید به شایعات توجه کنند و برای واکسیناسیون کودکان باید مراقب بارداری ، فشار خون ، دیابت و غیره باشند.” بدون ترس از سرطان به مراکز درمانی فراخوانی کنید.

امشب در عناوین دکتر است. مردانی ، متخصص بیماریهای عفونی گفت: ما با پیامک 1000601 به شایعات و سؤالات هموطنان پاسخ می دادیم: “به نظر می رسد امسال باید 5 بار واکسن آنفولانزا را بگیریم.”

وی افزود: این واکسن برای جلوگیری از سردرگمی در بین بیماران و پزشکان است ، به طوری که با درمان بیماران مبتلا به تاج از درمان نسبی بیماران تنفسی جلوگیری می شود.

به همین دلیل ما در حال تلاش برای واکسن آنفولانزا هستیم و زنان باردار باید این واکسن را دریافت کنند.

این متخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه اجساد بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب منتقل می شود ، افزود: با برداشتن پاتوژن ها از آن عزیزان مرده بدون شستشو و انجام مناسک مذهبی دفن می شود و فقط آهک درون قبرهای آنها ریخته می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استعمال دخانیات ، قلیان و معتادان از بیماری انسداد عروق قلب جلوگیری می کند؟ گفت

وی در پاسخ به این سؤال که درباره انتقال کروناویروس از حیوان به انسان وجود دارد ، گفت: این ویروس بین انسان و حیوان مشترک است و گزارشهای مربوط به انتقال آن از برخی حیوانات و پرندگان منتشر شده است.

دکتر مردانی ادامه داد: البته انتقال ویروس از طریق مواد غذایی مرسوم نیست ، اما دستهای آلوده در تماس با میوه ها و سایر مواد غذایی می توانند آنها را آلوده کنند.

پزشک پرسید که آیا فرد مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا می تواند بهبود یابد. او پاسخ داد:

دکمه بازگشت به بالا