اجتماعی

ادامه افزایش ابتلا به کرونا با شیب ملایم/ خطر پیک مجدد بیماری

یکی از اعضای کمیته علمی سازمان مبارزه با فساد Coronavirus از ادامه روند افزایش موارد کرونا با کاهش ملایم خبر داد و گفت: “اگر مردم به سفر و برگزاری اجتماعات ادامه دهند و پروتکل های بهداشتی را دنبال نکنند ، قطعاً ما “یک تجربه اوج دیگر” باشید.

در مصاحبه ای با دیباروز ، دکتر مسعود مردانی وی در مورد پرونده بیماری Covid-19 و در نتیجه بستری شدن در بیمارستان در کشور گفت: “ما همچنان شاهد افزایش موارد بیماری Covid-19 با شیب ملایم هستیم. در روزهای اخیر میزان بروز بیماری به طور چشمگیری کاهش یافته است. ، اما اکنون میزان بیماری در حال افزایش است. “دوباره به تدریج.

وی با اشاره به سفرها و تجمعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات اخیر ، افزود: طی دو هفته شاهد اوج تأثیر سفرها و تجمعات اخیر بر بیماری عروق کرونا ویروس قلب خواهیم بود.

وی گفت: “در حال حاضر نمی توان پیش بینی كرد كه آیا به موج چهارم بیماری وارد خواهیم شد. البته اگر افراد به مسافرت ، برگزاری مراسم و اجتماعات و پروتكل های بهداشتی مانند فاصله جسمی و اجتماعی ، استفاده از ماسك و شستشو ادامه دهند.” گفت. و موج دیگری

وی تأکید کرد: من به افراد توصیه می کنم تا حد امکان برای جلوگیری از شیوع ویروس همکاری کنند. اگر ویروس دوباره در کشور تشدید شود ، ممکن است با مشکلات بیشتری روبرو شویم. وضعیت موجود شکننده است و ممکن است با کوچکترین بی توجهی از بین برود و بیماری در کشور دوباره ظاهر شود.

مردانی درباره وضعیت فعلی بستری در بیمارستان التاجی گفت: «میزان بستری در بیمارستان کمی بیشتر از قبل است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا