ورزشی

دولت در تنش زدایی با همسایگان به خوبی کار کرده است

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دیباروز، با اشاره به مهمترین اولویت های سال آینده کشور، گفت: دولت باید دیپلماسی برون مرزی را با تمام قدرت با همسایگان ادامه دهد و‌ بحث هم افزایی با کشورهای همجوار را برای توانمند سازی اقتصاد منطقه ای باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی اظهار کرد: انصافا دیپلماسی دولت در حوزه برون مرزی خوب بوده است و بویژه با همسایگان و رفع تنش ها ‌و تنش زدایی به خوبی کار کرده است و تا این لحظه این اقدامات منجر به هم افزایی اقتصادی و تشکیل بلوک های منطقه ای بسیار خوبی شده است. 

نجف زاده تصریح کرد: دولت باید بحث توجه به دو مقوله بسیار مهم ظرفیت های داخلی و بهبود فضای کسب و کار و اشتغال را با جدیت دنبال کند. 

وی ادامه داد: بحث مسکن برای جوانان به عنوان نقطه برتر برای افزایش جمعیت، بهبود وضعیت شرایط اقتصادی کشور و همچنین کنترل قیمت بازار مسکن جزء مواردی است که باید مجلس دوازدهم به عنوان یک منشور قدرتمند در نظر داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  ما یک سری قوانین داریم که بلاتکلیف مانده اند باید بررسی اینها تمام شود و اصلاحات در برخی قانون ها و تنقیح قوانین انجام شود. ما در مجلس به معنای واقعی هنوز نتوانسته ایم قوانین را بتراشیم تا آنچه که مازاد است کنار گذاشته شود و آنچه که نیاز است تدوین و تصویب شود. افزایش تعداد قانون نقش آفرین نیست ما باید قوانین را به روز رسانی کنیم تا بتوانیم مشکلات کشور را طبق قوانین توسعه یافته و خلاصه شده حل و فصل کنیم.

انتهای پیام

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا