اقتصادی

مجلس با حذف قوانین مزاحم تولید عملیات مانع زدایی را شروع کند

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: شورای راهبردی بررسی قوانین در پارلمان با همکاری کمیته های تخصصی در پارلمان می تواند برای از بین بردن قوانین تولید دردسرساز و جلوگیری از پراکندگی قوانین تولید تلاش کند.

رحمت الله نوروزی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، با اشاره به طبقه بندی دهه 1400 توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان “تولید ، حمایت و از بین بردن” ، گفت: “وقتی دشمنان ایران اسلامی در جبهه نظامی و فرهنگی شکست خوردند ، آنها به این نتیجه رسید. “اسلامی راه اقتصادی است. رهبری همچنین به مدت 10 سال هر ساله هوشمندانه پیام های اقتصادی را در نوروز انتخاب می کردند تا سه قدرت بتوانند برنامه های دقیق اقتصادی و معیشتی را تنظیم کنند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس ادعا کرد: “برخی از مشکلات ما ، مانند دیوان سالاری لجام گسیخته ، ما را در بعضی مناطق به شدت به خارج وابسته کرد ، در حالی که استقلال یکی از اصول انقلاب اسلامی و آزادی بود. .. به نظر می رسد که وضعیت جنگ به ما اجازه نمی داد به این آرمان ها برسیم.

این عضو مجمع منطقه گلستان با بیان اینکه تولید ، حمایت و موانع باید آدرس همه مسئولان باشد ، گفت: فرم در سطح استان و همچنین در شهرستانها تشکیل شود.

نوروزی با بیان اینکه دستیابی به “جهش تولید” منوط به شناسایی “موانع تولید” و حمایت از “تولید ملی” است ، افزود: مرجع قانونگذاری در این روند بسیار مثر است. در حال حاضر ، مجلس تقریباً 11000 اوراق قرضه قانونی دارد. قوانین مشکل ساز تولید باید در اسرع وقت حذف شده و بر جلوگیری از چندپارگی قانون متمرکز شود. هیئت بررسی استراتژیک قانون برای رفع موانع قانونی با کمیته های مختلف پارلمانی همکاری خواهد کرد.

یکی از اعضای کمیته کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به توانایی ایران در افزایش تولید ، گفت: “دستورات رهبری بسیار زیبا ، فنی و هوشمندانه است.” ما باید دست دیگران را از منابع کوتاه کنیم و توانایی خود را در این کار ثابت کنیم. امروز باید دست از تولید دشمن برداریم.

نورورزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات 1400 گفت: “مشارکت مردم در انتخابات آینده می تواند در راستای حمایت و رفع موانع باشد.” نظام ما مبتنی بر ارکان جمهوری و اسلام است. جمهوری ما به مردم وابسته است ، به این معنی که مردم باید در سراسر کشور نفوذ داشته باشند. شورای شهر و روستا ، مجلس شورای اسلامی ، خبرگان ریاست جمهوری و رهبری. در میان موارد فوق ، مهمترین مقام ریاست جمهوری است. بیش از هر زمان دیگر ، برای انتخاب یک رئیس جمهور حرفه ای ، متعهد ، علمی و قوی برای اداره کشور با یک برنامه مشخص ، به مشارکت مردم نیاز داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا