راهنمایی برای نگهداری از چرم مشاوره برای حفظ چرم های گرانبها

بهترین واکس چرم

کرم براق کننده چرم نانوسان: همانطور که مطلع هستید چرم اگر از نوع بهترین هم باشد با توجه به روغنهای طبیعی که در آن نهفته است رفته رفته از بافت خود خارج می شود و شکسته به نظر می رسد شما می توانید برای حل این مشکل از استفاده کنید. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد.

واکسهای چرم دارای انواع متفاوتی می باشد  که عبارتند از:

  • واکس چرم اسپری: واکسهای چرمی که به صورت اسپری می باشند به صورت مایع بوده و در محفظه های که دارای یک سری برای اسپری کردن هستند قرار گرفته شده اند.
    بهتر است بدانید قبل از مصرف این نوع از واکسها بهتر است آنها را به خوبی تکان دهید زیرا در اکثر اوقات مواد آن ته نشین می شود و برای اسپری کردن بهتر است از فاصله 15 متری محصول چرم خود را نگه دارید.
    لازم به ذکر است که بدانید برای یک دست شدن رنگ چرم بهتر است به دقت عمل اسپری کردن را انجام دهید همچنین باید توجه داشته باشید برای اینکه اسپری شما به خوبی جذب چرم شود بهتر است پس از اسپری کردن آن را به مدت چند دقیقه در محیطی قرار دهید که دارای دمای مناسب برای خشک شدن باشد.
    واکسهای چرم اسپری بهترین انتخاب برای واکس زدن کاپشنهای چرمی شما می باشند و شما می توانید با استفاده از آن می توانید از کاپشن چرمی خود چندین سال استفاده کنید.
  • واکس چرم کفی: یکی از بهترین نوع واکسها برای مراقب از پالتوها واکسهای نوع کفی می باشد. این نوع از واکسها همانند کف می باشند که بر روی محصول چرمی شما اسپری می شوند پس از اسپری کردن بهتر است این نوع از واکسها را با یک دستمال پاک کنید تا چرم شما تمیز تر و زیباتر به نظر برسد. این نوع از واکسها برای صندلیهای ماشینهایی که از جنس چرم می باشند هم می تواند بهترین انتخاب باشد.
  • واکس چرم جامد کرمی: این نوع از واکسها یکی از قدیمی ترین نوع واکسها برای نگهداری از چرمها می باشند. استفاده از  این نوع واکسها به گونه ای است که توسط یک فرچه ی مخصوص مقداری از چرم را که در یک قوطی مخصوص می باشد را بر روی سطح چرم خود آغشته می کنیم و به مدت چند دقیقه صبر می کنیم تا سطح موردنظر ما خشک شود. این از واکسهای کلاسیک بیشتر برای واکس زدن کفشهای چرمی قابل استفاده هستند.
  • واکش چرم مایع: این نوع از واکسها همانطور که از نام آنها پیداست به صورت مایع می باشند و بهتر است قبل از استفاده قوطی آن را تکان داد. برای استفاده از واکسهای چرمی مایع مقداری از آن را بر روی اسفنج ریخته و بر روی سطح مورد نظر خود بمالید و چند دقیقه اجازه دهید تا سطح مورد نظر خشک شود پس از خشک شدن از ظاهر زیبا و تمیز محصول چرم خود لذت ببرید.

 خرید واکس چرم

محصولات نانوسان دکتر بیز: اصل بودن و مرغوب بودن یکی از عوامل مهم در خرید آن است  و بیشتر افراد در تلاش هستند تا آن را از مراکز معتبری تهیه کنند تا از باکیفیت بودن محصول خود اطمینان داشته باشند.

مراکز خرید ما یکی از مراکز معتبری می باشد که بنابر استانداردها واکس چرمهایی تولید کرده اند که شما می توانید با خیال راحت می از آنها استفاده کنید و محصولات چرمی خود را مثل روز اول نو کنید.

واکس چرم انواع

یکی از عوامی که بر قیمت واکس چرم تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا واکسهای چرم همانطور که بیان شد دارای انواع متفاوت می باشند. واکس چرم نوع جامد یکی از بهترین نوع واکسها شناخته شده اند و استفاده از آنها می تواند به حفظ هر چه بهتر ظاهر و همچنین حفظ مراقیت آن کمک شایانی کند.

لازم است بدانید که برخی از واکسها برای کیفها و پالتو ها مناسب نمی باشند و ممکن است استفاده از آن باعث آسیب دیدن و رنگ پس دادن پالتو یا کیف چرم شما شوند پس بهتر است هنگام خرید روی جعبه ی واکس چرم خود را بخوانید.

 واکس چرم قیمت

از آن جهت که یکی از متریال بسیار لوکس و درجه یک هستند و از قیمت بسیار بالایی برخوردارند باید در نگهداری از آنها از واکس چرم استفاده کنیم.

واکسهای چرم دارای انواع متفاوت و همچنین رنگهای متفاوت هستند که هر فرد بسته به محصول چرمی که دارد یک نوع از آن را انتخاب می کند.

واکس چرم چیست

برای خیلی از افراد سوال پیش می آید که واکس چرم چیست و چه کاربردی دارد؟ واکس چرم نوعی از محصولات هستند که برای افزایش طول عمر و همچنین زیبا و براق شدن محصولات چرمی استفاده می شوند.

با استفاده از واکسهای چرمی می توان از پالتو، کیف، و حتی کمربند چرمی خود مراقب کرد و آن را مثل روز اول نو نگه داشت.

نحوه واکس زدن چرم

لازم به ذکر است که بدانید بسته به نوعی که دارند دارای نحوه ی واکس زدن متفاوتی می باشند پس بهتر قبل از استفاده از آن روی محصول را مطالعه نمایید تا با نحوه بهتر واکس زدن آشنا شویم.

 جایگزین واکس چرم

وازلین، و روغن نارگیل از بهترین نوع روغنهایی هستند که می توان از به عنوان یک جایگزین برای واکس چرم برای بالا بردن طول عمر چرم خود از آن استفاده کرد.

کلیه خریداران محترم می توانند جهت خرید این محصول فوق العاده کاربردی به صورت آنلاین از طریق ما اقدام به خرید کنند لازم است بدانید که مجموعه ی ما به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش محصولات خود پرداخته است.

برای ثبت سفارش فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید تا پس از راهنماییهایی که مشاوران ما در اختیار شما قرار می دهند سفارش خود را به بهترین صورت ثبت کنید

دکمه بازگشت به بالا