عمومی

راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس، عصر روز یکشنبه تعدادی از مردم انقلابی قم با حضور در بلوار پیامبر اعظم (ص) راهپیمایی خودرویی به سمت مسجد مقدس جمکران به راه انداختند.

حاضران در این راهپیمایی، خودروهای خود را با پرچم های ایران، حزب الله لبنان و فلسطین و همچنین تصاویر از امام و رهبری و حاج قاسم سلیمانی تزیین کرده بودند.

راهپیمایی خودرویی مردم قم در مسیر رفت و برگشت بلوار پیامبر اعظم و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و همچنین سردادن شعارهای حماسی در حمایت از نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح کشورمان ادامه داشت.

مقصد بعدی راهپیمایی خودرویی به سمت بهشت معصومه سلام الله علیها و قطعه شهدای مدافع حرم بود که خودروهای حاضر در این راهپیمایی با طی مسیر از بلوار عماریاسر و اتوبان قم تهران خود را به آرامستان بهشت معصومه سلام الله علیها رساندند.

تعدادی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون و زینبیون نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و حاج مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت علیهم السلام در قطعه شهدای مدافع حرم، دقایقی بعد مداحی حماسی و رجزخوانی پرداخت.

حاضرین در این راهپیمایی همچنین با حضور بر مزار شهدای مدافع حرم با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

دکمه بازگشت به بالا