رنگ مناسب پاییزی و بهاری پوشاک خانم های شیک پوش

 

ست کردن لباس بهاری به سبک خانمهای شیک پوش با 9 نکته!!

آنچه در این مطلب می خوانید

به نقل از woman formal clothes همانطور در روزهای بهاری درجه حرارت هوا کم کم رو به افزایش هست شما هم باید تغییراتی در سبک لباس پوشیدن تان ایجاد کنید- بهار فصل ها هست و یکی از پیشنهادات اضافه کردن رنگ های مختلف به لباس های تان هست.

ایده هایی جهت ست کردن لباس بهاری

بستن کمربند روی لباس

یکی از پیشنهادات پوشیدن  لباس مجلسی زنانه با دامن و بستن کمربند روی کت ها هست  می توانید یک دامن ابریشمی را با یک کت پشمی باریک ست کنید- فراموش نکنید که باید از رنگ های شاد بهاری استفاده کنید-.

پوشیدن بارانی های بلند

یکی از لباس هایی که هم جهت بهار و هم جهت پاییز استفاده زیادی دارد، بارانی های کلاسیک هست  یک بارانی شتری رنگ بلند با یک شلوار گشاد می تواند شما را در بهار امسال به یک خانم شیک پوش تبدیل کند-.

یک خانم واقعی باشید

پوشیدن یک پیراهن زنانه با با قد متوسط با یک جفت کفش کلاسیک و ست کردن آنها با یک کیف دستی شما را در بهار امسال تبدیل به یک خانم تمام عیار می کند-.

قدرت پارچه های گلدار در فصل بهار

بهار فصل گل ها هست و شما هم می توانید از پارچه های گلدار جهت این فصل استفاده کنید- می توانید یک پیراهن گلدار و یا یک بلوز و شلوار گلدار بپوشید – تنها نکه این هست که جهت لباس رویه باید از لباس هایی با پارچه های ساده و بدون طرح استفاده کنید-.

پیراهن های بلند با کت و جلیقه های کوتاه

ست کردن پیراهن های حلقه ای با یک کت چرم یا پارچه ای کوتاه هم یکی دیگر از پیشنهادات جهت لباس پوشیدن بهاری هست.

شلوارهای پاچه گشاد

شلوار های از بالا گشاد یکی از بهترین پیشنهادها جهت ست کردن لباس های بهاری هست  بهتر هست این شلوارها را با کفش های اسپرت ست کرده و تیپ کلاسیک داشته باشید-.

کت و شلوار با نیم بوت های کوتاه

بهار فصل باران هست و یکی از بهترین انتخاب ها جهت این روزهای بارانی پوشیدن کت و شلوارهای کلاسیک با نیم بوت های کوتاه بهاری هست.

استفاده از رنگ سپید

روزهای بهاری هرچه جلوتر بروند هوا گرم تر می  بشود و رنگ سپید هم یکی از بهترین رنگ ها جهت شیک پوشی در این روزها هست  بهتر هست رنگ سپید را با رنگ های تندی مثل قرمز، نارنجی، سبز و — ست کنید-.

رنگ های آب نباتی

رنگ های آب نباتی که شامل رنگ های صورتی، بنفش، قرمز و — هستند هم بهترین رنگ ها جهت شیک پوشی در بهار هست.

ست لباس پیشنهادی جهت فصل بهار (+نکات مهم در ساخت استایل بهاره)

همزمان با شروع فصل جدید، نیاز هست که کمد لباس‌هایمان نیز تغییر کند و لباس‌هایمان بر اساس فصل و آب و هوایی که قرار هست بیاید نیز عوض شوند- بر همین اساس یعضی از تغییر فصل‌ها به تغییر اساسی و فراوان کمد لباس نیازی ندارد- .

مانند تغییر فصل پاییز به زمستان یا بهار به تابستان- اما در این میان،  تغییر فصلی مانند زمستان به بهار ، نیاز به یک دگرگونی اساسی در کمد لباس دارد- ست لباس‌هایی که جهت زمستان می‌پوشیدیم باید کاملا تغییر کنند- در هر وارد شدن به فصل جدید جزو موضوعات زیاد هیجان انگیزی جهت اکثر افراد هست  اما در فصلی که هوا در صبح سرد است، در طول روز گرم و دوباره در شب، سرد، چه ست لباسی باید پوشید؟

تقریبا چالشی‌ترین فصل‌ها جهت ساخت استایل، پاییز و بهار هستند- زیرا هوای یکدست و ثابتی ندارند و اکثر اوقات در حال تغییر هستند- یک لحظه هوا زیاد گرم و دلنشین هست و لحظه‌ی بعد طوفانی و با بادی زیاد سرد- در چنین هوایی خوش‌استایل و شیک ماندن سخت است، اما قطعا قابل انجام هست  با پارچی همراه باشید تا در فصل زیبای بهار نیز زیبا و شیک بمانید-.

 

لباسهای اولیه جهت ست لباس بهار

نکته اصلی و کلیدی جهت داشتن استایلی زیبا در فصل بهار این هست که لباس‌های پایه و اولیه خویشرا درست انتخاب کنید- اگر در کمد لباس خویشلباس‌‌های اصلی مانند مانتو، پیراهن و شلوار که از ملزومات هستند را دارید، می‌توانید به راحتی آنها را با هم ترکیب کنید و ست بهاری بسازید- نیز به این لباس‌های اولیه می‌توانید اکسسوری نیز اضافه کنید و ست هیجان انگیزی بسازید- در ادامه چند ایده جهت شروع برایتان فراهم کرده‌ایم:

شومیزبلند

شومیز های بلند دلیل می‌شود که ظاهری جالب پیدا کنید، در عین حال که به زحمت زیادی جهت ساخت استایل نیاز ندارند- جهت شومیز به سراغ پارچه‌هایی مانند نئوپرن یا کشمیر بروید تا ظاهری لوکس و زیبا پیدا کنید- ( در پارچی بخوانید: چک جامع انواع پارچه).

کاپشنهای نازک

برای صبح‌ و شب‌های سرد کاپشن‌‌های باریک و سبک بهترین و ایده‌آل ترین گزینه‌ای هست که می‌توانید بپوشید- نیز پالتو‌های ترنچ نیز گزینه‌ای مناسب هستند، اما در حال حاضر کاپشن‌های بامبر و جین جهت فصل بهار ترند شده‌اند-.

پیراهنبلند

این پیراهن‌ها تمامی مواردی که جهت بهار نیاز هست را دارند- پیراهنی را که حالت گشاد و راحت اما سیلوئت شیکی دارد را انتخاب کنید و با خیال راحت آن را بپوشید-.

شلوار کوتاه تا بالای مچ

این شلوارها را می‌توانید همه جا بپوشید زیرا در عین راحتی، طراحی شیکی دارند و در پا زیاد زیبا هستند- جهت ظاهری زیبا و شیک شلواری را انتخاب کنید که تا وسط کمرتان بوده و نیز کوتاهی آن کمی تا بالای مچ باشد- از خرید شلوار‌هایی که زیادی کوتاه هستند خودداری کنید، زیرا استایل را از حالت شیک بودن در می‌آورند- این شلوار‌ها را می‌توانید با نیم‌بوت، کفش‌های تخت و پاشنه بلند بپوشید-.

کتانیاسپرت سپید

– کتانی‌های اسپرت ظاهر کژوآل و جذابی به استایل بهاره‌تان اضافه می‌کنند- نیز اگر آنها را به رنگ سپید انتخاب کنید ظاهر مینیمال و زیبایی خواهید داشت- بهتر هست کتانی‌ای که جهت بهار انتخاب می کنید ویژگی هایی مانند طراحی ظریف و جزئیات واضح داشته باشد- جنس این کتانی‌ها نیز بهتر هست که چرم یا کنواس محکم باشد-.

چگونه کمد خویشرا از لباس‌های زمستانی به بهاری تبدیل کنیم؟

در فصل زمستان همه‌ی ما بقدری پالتو و لباس‌‌های ضخیم پوشیده‌ایم که احتمالا با گرم شدن هوا نمی‌دانیم چطور لباس‌های خویشرا از ضخیم به باریک تغییر دهیم- این چند نکته را بخوانید تا دیگر این مسئله برایتان چالش نباشد-.

  • از روسری‌های ابریشمی به جای شال‌های بافتنی کلفت استفاده کنید- حتما رنگ‌هایی را انتخاب کنید که روشن و شاد باشند- این روسری‌ها را می‌توانید دور گردن یا مچ خویشببندید یا حتی می‌توانید مانند اکسسوری دور کیف خویشببندید-.
  • به جای پلیور‌های پشمی از جنس‌های پنبه‌ای استفاده کنید- برتری آنها نسبت به پلیورهای پشمی این هست که راحت‌تر هستند و نیز دلیل می‌شوند خیلی گرمتان نشود-.
  • به جای پالتو‌های پشمی، پالتو‌های جنس جیر یا جین بپوشید- پالتو‌های پشمی جزو مواردی هستند که در هر کمد لباسی وجودشان الزامی هست و نیز بهترین آیتم جهت پوشیدن در فصل بهار هستند-.
  • پیراهن‌های یقه اسکی خویشرا با پیراهن‌های دکمه‌ای یقه باز عوض کنید- با اینکه یقه‌های اسکی جزو موارد محبوب در زمستان محسوب می‌شود، اما در فصل بهار جهت ست لباس جایی ندارند-.

ایده‌هایی جهت ست لباس در فصل بهار

ساخت استایل همیشه راجع به ترکیب لباس‌‌های مختلف بر اساس ترند سال هست و اینکه آیا استایلی که ساخته‌اید به شما می‌آید یا نه؟ تمام ایده‌‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم در ایران نیز قابل اجرا هستند فقط کافی‌است یک مانتو یا پالتوی باریک بر روی آنها بپوشید و ببینید که چطور در فصل بهار زیبا و خوش‌ استایل خواهید شد-.

پولیور و دامن بلند

هنوز زمان کنار گذاشتن پلیور‌ها فرا نرسیده پس فعلا از آنها چشم پوشی نکنید- فقط آنهایی که نازک‌تر هستند را جهت ست لباس بهار استفاده کنید و به جای پوشیدن آنها با شلوارهای جین، دامن‌های بلند را امتحان کنید- دامن دلیل می‌شود که استایل ظریف و زنانه و شیک‌تری جهت فصل بهار داشته باشید- استایل خویشرا با کفش‌‌های پاشنه بلند تکمیل کنید و از تعطیلات و مهمانی‌های عید نوروز خویشلذت ببرید-.

شلوارهای کوتاه و کفشهای میول

ترکیب شلوار کوتاه و کفش‌های تخت میول که جزو داغ‌ترین ترند‌‌ها هستند گزینه‌ای عالی جهت قرار‌‌های دوستانه و مهمانی‌های شبانه در فصل بهار هست  ( بیشتر بخوانید: انواع کفش زنانه و ویژگی آنها).

جین بر روی جین

این استایل زیبا در سال‌‌های اخیر جزو مواردی بود که کمتر توسط افراد پوشیده می‌شد اما بهار فصلی هست که باید قانون‌ها را کنار بگذارید و از استایل خویشلذت ببرید- نیز جین بر روی جین از مواردی هست که این اواخر به آن اهمیت بیشتری داده شده و بیشتر پوشیده می‌شود- این استایل را همراه با یک آیتم مانند کیف یا کفش چرم می‌‌توانید کامل کنید-.

در ادامه برایتان تعدادی استایل از ست‌ های فصل بهار آورده‌ایم که به راحتی همه‌ی آنها را می‌توانید در کشورمان بپوشید و از استایل خویشلذت ببرید- سعی کنید که در استایل خویشاز رنگ‌های روشن و شاد بیشتر استفاده کنید-.

ست کردن لباس بهاری به سبک خانمهای شیک پوش با 9 نکته!!

همانطور در روزهای بهاری درجه حرارت هوا کم کم رو به افزایش هست شما هم باید تغییراتی در سبک لباس پوشیدن تان ایجاد کنید- بهار فصل رنگ ها هست و یکی از پیشنهادات اضافه کردن رنگ های مختلف به لباس های تان هست.

چگونگی ست کردن لباس های آقایان در فصل بهار و تابستان

از فصل های زیبای سال میتوان به دو فصل زیبای بهار و تابستان اشاره  بشود  که در این فصل ها بوی طبیعت را حس میکنیم و درختان شکوفه میکنند طبیعت رنگ زیبایی به خودش میگیرد- رنگ های شادی که اطراف خودمان میبینیم همه چیز رنگی میشه رنگای سبز ، بنفش ، صورتی ، قرمز در این بازه زمانی همه چیز به با این رنگ های جیغ به چشم میخورند-.

برای آنکه بدانید چه رنگ هایی در بهار و تابستان بپوشید در این مقاله با ما همراه باشید-.

برای اینکه بخواهیم اصولی به این قضیه نگاه کنیم-پیشنهاد ما این هست که رنگ های تند را بصورت عنصر کلی تیپ خودتان استفاده نکنید-.

از آنجایی که معمولا رنگ های شاد و جیغ را اگر بصورت تم تیپ خودتان استفاده کنید کمی زننده میشود و جذاب بنظر نمیرسد میتوانید از این رنگ ها بصورت تیپ اجزای فرعی تیپ استفاده کنید -.

به کار گرفتن و ترکیب رنگ های زیبا و ست با یکدیگر تیپی فوق العاده جهت شما شکل میدهد-.

ست کردن با کمی ایده پردازی جهت استایل تابستانه

اگر بخواهید هم شاد بپوشید و جنتلمن به نظر برسید میتوانید با ایده هایی مثل پوشیدن شلوار کتون سبز رنگ ، با یک پیراهن آبی شیک میتواند این فکر شما را عملی کند- نه این که دیگر یک کت عسلی روی آن بپوشیم !!!!!!

این هم دلیل نمیشود که کت سرمه ای که دارید از مورادی که میتوانید با این لباس بپوشید به کنار برود- به طور کلی اگر بخواهیم از نظر اقتصادی به این قضیه نگاه کنیم باید بگم که معمولا رنگ هایی بخرید که فقط مختص یک تیپ و یک استایل خاص نباشد و بتوانید با لباس های دیگرتان بپوشید-.

هماهنگ کردن رنگهای بهاری در لباسهای مردانه

برای پیدا کردن ایده های نو و تازه جهت پوشیدن و ست کردن رنگ ها در فصل های بهار و تابستان باید به اطرافتان کمی دقت کنید منظورمان طبیعت میباشد و از آنها الهام بگیرید-.

به درختانی که برگ های سبز دارند وحس تازگی و طراوت را به انسان منتقل میکنند توجه کنید-.

و اینکه در موارد موجود دیگر در این فصل ها ، مانند شکوفه های صورتی و قرمز ، خاک قهوه ای ، اسمان آبی نگاهی داشته باشید- مانند شخصی که یک قطعه هنری نقاشی را دارد خلق می  بشود  قطعه پالت رو بدست گرفته و ترکیب بندی رنگی جدیدی ایجاد کنید و رنگ ها را جسورانه انتخاب کنید-.

به شما توصیه میکنیم که جهت لباس های کلی مانند سویشرت و بافت و از رنگ های خنثی با تم رنگ شاد ضعیف بهره بگیرید- در عوض میتوانید با انتخاب کلاه یا کیف پول یا دستمال کاغذی گردن رنگ های خلاقانه را میتوانند بپذیرند-.

به کار بردن طرح و رنگ در لباس مردانه تابستانی

رنگ های شاد و سرحال در بهار به انتخاب پیراهن و کراوات ، دستمال کاغذی جیبی ختم میشوند- معمولا در فصل های سرد سال از رنگ های تیره تر استفاده میکنید که احتمالا بخواهید گاها در شما تغییری ایجاد شود- خواندن این مطلب به شما کمک می  بشود  در انتخاب لباس مناسب خویشراحت تر تصمیم بگیرید

 

دکمه بازگشت به بالا