ورزشی

روزبهانی: استکی پسرش را بدون انتخابی به تیم ملی آورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، نشست خبری ابراهیم موسوی دارنده مدال برنز مسابقات جهانی بوکس، احسان روزبهانی و فروتن جولارا قهرمان آسیا ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

فروتان گولارا، قهرمان سابق بوکس گفت: فدراسیون یک باشگاه شخصی نیست و مسئولان کاملاً ناآگاه و ناآشنا هستند. چرا همه ما غافلیم؟ یک روز صبح یکی منشی می شود و دیگری اخراج می شود و صبح یکی دیگر به کادر فنی اضافه می شود. شب میخوابیم و صبح بیدار میشویم میبینیم بوکسوری بی نام و نشانی به تیم ملی میرسد و آن طرف بوکسور معروف میرود.. جامعه بوکس صدای بلندی ندارد.. کاملاً ساکت است و هیچ کس از آن خبر ندارد. هیچ دلیل و چارچوبی در فدراسیون برای انتخاب تیم ملی وجود ندارد. یک هفته مانده به مسابقه می گویند در فلان شهر جمع شوید و منطقه غیر تعیین کننده سهمیه کافی می گیرد و منطقه تعیین کننده نماینده یا سهمیه کمی دارد.. بحث انتخابات زیاد است.. سال 1400 همه این اتفاق افتاد

وی افزود: «مهمترین موضوع امروز تا حدودی از سهم ما نیست، بلکه بحث جوانان، نوجوانان و کودکان در این مرزها و انتخاب فضای بدون قاب و شفافیت است. این چارچوب نباید تنها در ذهن من باشد. جامعه بوکس باید حواسش به این انتخاب ها باشد وقتی فدراسیون کشتی می گوید چرخه انتخاب همه چیز مشخص است چه می توان گفت آنها تعریف دارند و هیچ ابهامی وجود ندارد وقتی فدراسیون تکواندو کاراته جودو و ووشو را تعریف می کند همه جا توهین آمیز است. دنیا و به ذائقه اش برگشته و درصدش کم است اما در بوکس ما داستان فرق می کند. شفاف باشد

وی ادامه داد: بسیاری از روسای هیئت ها (از آنها نام نمی برم) اصلاً مانند یک رئیس رفتار نمی کنند، رفتارشان بسیار بد است، اشتباه دیگر در فدراسیون استفاده از کلمه رنگین کمان است و می گوید ما در سراسر ایران بوکسور داریم. شايد کسي را آوردم که حق ندارد.. اين شعار اشتباه است.. مگر مي شود ورزشکاري از هر طيفي بياورد؟ از مازندران خیلی ها که لابی ندارند چکار کنند استان کرمانشاه در دهه های اخیر بیش از 50 درصد جمعیت بوده حالا استان کرمانشاه کجاست؟آقای انقلابی فقط هلهله می کرد و قهرمانان زیادی بودند که بوکس را رها کردند. .

روزبهانی: کجای دنیا یک مربی بدنساز سرمربی تیم ملی می شود؟

احسان روزبانی المپیا پیشکسوت بوکس گفت: سال هاست که این حرف ها را می زنیم اما هیچکس نشنیده است. همه این تخلفات در اتحادیه رخ داده است، پس چرا هیچ کس تحقیق نمی کند؟ تبدیل به یک باشگاه خصوصی شده است که هیچکس حق ورود به آن را ندارد. من 14 سال در تیم ملی بودم و همه چیز مشخص بود اما الان همه چیز مخفی است. اما به فدراسیون جهانی نامه فرستادند ما فقط یک نامزد داریم! “هیچ کس دنبال نمی کند. از نظر بودجه، فکر نمی کنم مشکلی باشد. ما باید خودمان به آن رسیدگی کنیم.”

وی ادامه داد: این بوکس است یا آنقدر خوب هستی که حقت را نخوری یا باید پول بدهی و مدال بگیری. من اینها را در قزاقستان تماشا کردم، می دانستم تیم ما اولین خواهد بود و همینطور هم شد. سال بعد متوجه شدم که با آذربایجان بازی می کنیم و باختیم و آنها با کوبا دو تیم نهایی شدند. بوکس مافیاست و فقط پول است، آقایان فقط یاد بگیرند که خرج کنند و مدال بگیرند، چرا لیگ بوکس در ایران نداریم؟ ما نه قهرمانی داریم نه چیزی؟ فقط مسابقات کمپ آیا بوکسور می تواند هر روز با بوکسور دیگری تمرین کند و مسابقه دهد؟ “هیچ چیز سر جای خود نیست و آنها فقط دروغ می گویند. همه چیز خوب است.”

بوکس المپیک گفت: “باید پول پرداخت کنید و مدال ها را بخرید.” جدا از سری بوکسورهای خوب، ثابت شده که باید برای مدال هزینه کرد، غیر از این در بوکس نیست. برای همین امتیاز گرفتند، چرا در المپیک شکست خوردی؟ بچه های ما پیروز می شوند اما دستشان بلند نمی شود. هیچ کشوری مثل بچه های ما قطار نمی کند. این طرف کمی بوکس دید. تا به حال هیچکس نمی دانست که اصلاً بوکس در ایران وجود دارد. آیا باید برای دیدن بوکس خود وحشت کنم؟ من این چیزها را دوست ندارم. میدونی چرا غفلت شدم؟ کسی میدونه من الان همه رو زدم، چرا همه قدیمی ها رفتند؟

وی در خصوص مسابقات نونهالان و خردسالان در سقز گفت: در یک هفته تمام ایران را گرفتند، پسر آقای ایستاکی که در انتخابی بازی نکرد و چیزی نپوشید، چرا 16 ورزشکار رفتند و سه برنز گرفتند. و مدال نقره عملکرد تیم ملی ما چیست با این وضعیت به هیچ چیزی نمی رسیم همین آقای استیکی کاپیتان تیم ملی که بردم هزار گزینه به من داد ویدیوهایش این است موجوده.هر روز باید یکی بازی میکردم.به دوستام زنگ زدم که پسرش مقصره و ویدیو رو ساختم.البته حق با اون بچه بود؟ حق ما را تضییع کردند، این همه انجمن بوکس تجاوز کردند، پس چرا تحقیق نمی کنند، آقایان پول نقد و سکه ها را قبل از راهپیمایی می گیرند و فردا از ترس برمی گردانند، تخلف نیست؟ سند ایشان هم موجود است. استکی خودش مخالف انقلابی بود.» چهار سال پیش در شورا دعوا شد و من و هادی را آوردند که همگی دشمن او بودیم. حالا چطور ممکنه یکی مثل کسی بره؟”

وی گفت: می خواهم به وزارت ورزش و کمیته اعلام کنم که استکه مربی بدنساز بود نه بوکسور.. کجای دنیا مربی بدنساز مدیر فنی تیم ملی بوکس می شود؟ ما اصلا نداریم! من در همه این موارد بودم و سه نسل بوکس را دیدم، زمان روح الله حسینی و علی مظاهری و بچه های حاضر، آقای استیکی شما در بوکس کجا بوده اید؟ کاپیتان تیم ملی با من مقابله کرد، حرفی که می زنم درست است، در مورد پسرش توضیح دهد. بوکس را رها کردم و رشته ام را به سینما تغییر دادم و فیلمم عید اکران می شود اما دلم برایش می سوزد. بوکس. یکی برای دنبال کردن

روزبهانی در پاسخ به این سوال اسن که آیا عملکرد هنری استکی هم مورد انتقاد قرار گرفته است، گفت: فنی؟! خیلی از او انتقاد کردید آیا او در بوکس کار می کرد؟ آیا او اطلاعاتی دارد؟

موسوی: منافع تیم ملی قربانی شده است

همانطور که سیدابراهیم موسوی قهرمان سابق بوکس ایران و جهان گفت: منافع تیم ملی فدای استقلال و امثالهم می شود، استقلال کشورهای دیگر را مسخره می کند و ما زنگ تفریح ​​شدیم. آیا هیچ کدام از این آقایان جواب می دهند؟ آقای استکی فقط نمایش را اجرا می کند. بوکس ورزش مظلومی است و به کسی ربطی ندارد که اینجا مافیا را اداره کنند چند بار باید بگوییم ماجرای منشی آقای ثوری که مدرکش جعل شده چه شد؟

وی افزود: متاسفیم، فردی رئیس کمیته فنی شد و یک بار هم دستکش نبست، این را خود وزیر امضا کرد، آیا بوکسوری بود که جایگزین آقای نهرودی شد؟ می گفتیم خدا را شکر یک ورزشکار وزیر ما شد اما تا الان اتفاقی نیفتاده است و از این به بعد می گویم در المپیک نتیجه نخواهیم گرفت.

دکمه بازگشت به بالا