عمومی

زیرساخت‌های آموزشی و درمانی در خارگ تقویت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صالح رحیمی عصر سه شنبه با مدیران این جزیره دیدار کرد بیرون من به الجزیره اشاره کردم بیرون برای استان های بوشهر و علی بخصوص شهر بوشهر از اهمیت خاصی برخوردار است آه تو او هست.

وی افزود: سیستم سرمایشی مدارس جزیره بیرون شش دستگاه تهویه مطبوع آموزش و پرورش به روز می شود بیرون سفارشی خواهد شد. در راستای ساخت مدرسه شهید مطهری جلسه ای با محوریت محله بیرون بین اداره کل نوسازی مدرسه بوشهر و پتروشیمی بیرون برگزار خواهد شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در زمینه طرح های صید دریایی در جزیره بیرون با هماهنگی شیلات استان بوشهر به زودی با مدیران ارشد شیلات کشور برای تسریع در اجرای این طرح در ارتباط خواهیم بود.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیک دریایی مردم جزیره صبور بودند بیرون با هم افزایی و تقریب نمایندگان شهرهای بوشهر، جناوه، دیلم، مقامات ارشد وزارت نفت و مسئولان ارشد استان بوشهر اقدامات بسیار مناسب و ظرفیت جابجایی دریایی در جزیره انجام شده است. بیرون افزایش خواهد یافت.

استاندار شهرستان بوشهر گفت: تجهیزات دندانپزشکی الجزیره بیرون هفته آینده وارد جزیره می شود و در مرکز دهان و دندان جزیره نصب می شود. در زمینه اعزام بیماران خارش دار این موضوع هفته آینده به صورت خصوصی و فوری با مسئولان برگزار می شود.

رحیمی افزود: مردم شریف جزیره بیرون آنها می توانند در طرح ملی مسکن صاحب خانه در شهر ملی شوند و در این رابطه هفته آینده اطلاعاتی در سراسر جزیره در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین دو میلیارد ریال وام برای ساخت خانه در این جزیره به مردم شریف این جزیره اختصاص می یابد.

و فرماندار بوشیر در پایان یادآور شد: خدمت صبورانه جزیره در رأس خدمتگزاران شما در دولت سیزدهم و با تمام توان در حل مشکلات جزیره قرار دارد. بیرون مراقبت خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا