عمومی

بارگاه نورانی امام رضا(ع) قلب تپنده ایران اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در دیدار با خادمان آستان قدس رضوی اظهار داشت: “تلاش های خوبی برای برگزاری برنامه هایی در زیر آفتاب در استان بوشهر انجام شده است که شایسته تقدیر است.”

وی خاطرنشان کرد: عشق و محبت مردم بوشهر توسط امام رضا (آ) وی افزود: غیرقابل توصیف است: فعالیت خدا آستان قدس رضوی در قالب سایه خورشید در دهه کرامت ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: حضور کاروان زیر آفتاب در ایام عزت در مناطق مختلف یک حرکت و برنامه مهمی برای ترویج فرهنگ رضوی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین به رعایت پروتکل های بهداشتی در سازماندهی جشن های خورشید اشاره کرد و گفت: این برنامه ها برای مقابله با ویروس کورنا بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

سعید الکشمیری ضمن تمجید از برنامه های برگزاری کرامت و جشن در آفتاب ضمن رعایت استانداردهای بهداشتی ، افزود: این برنامه ها نقش بسیار مهمی در ارتقاء معنویت در جامعه دارند.

در چهاردهمین سال از جشن های مردمی در سایه خورشید ، آستان قدس رضوی که برای شرکت در برنامه های دهه کرامت به استان بوشهر سفر کرده بود ، در آخرین روز از این دهه و در روز تولدت مبارک هشتمین ستاره درخشان امامت و حضرت السامن خدمت کرد. استدلال علی بن موسی رضایت آنها با آیت الله صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و نماز جمعه در بوشهر دیدار کردند.

دکمه بازگشت به بالا